כלבים בגוונים חומים ומיוחדים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
כלבים חומים

מהלברדור רטריבר המפורסם ועד התחש הקטן, יש המון גזעי כלבים שמגיעים בגוונים חומים. לחלק מהגזעים הללו יש שיער ארוך ורך בעוד שלאחרים יש פרווה קצרה וגסה. הם נעים מאוד בגודל ובצורה, במזג וברמת הפעילות. מה שמאחד אותם הוא שלכולם יש גנים שמייצרים פרווה חומה.

גזעי הכלבים החומים הפופולריים ביותר:

לברדור רטריבר

מי שיש לו לברדור רטריבר יודע כמה הגורים האלה מדהימים. האישיות המטופשת שלהם, הטמפרמנט השובב והנשמות הטובות שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור חיות מחמד נלוויות בקרב משפחות בכל רחבי העולם.  הם כלבים גדולים ומסורבלים שאוהבים לרוץ, לשחק ובעיקר לשחות. הם מתאימים ביותר לבתים משפחתיים פעילים. הם מגיעים בשלושה צבעי מעיל אחיד כולל שוקולד.

גולדן רטריבר חום
גולדן רטריבר חום

אמריקן סטפורדשייר טרייר

אמריקאי סטפורדשייר טרייר, הידוע לפעמים בשם "סטאפיז" או "אמ סטות'", הם בדרך כלל מלאי חיבה למרות המראה החיצוני הקשוח שלהם. הם בין גזעים הידועים בדרך כלל בתור פיטבולים . בעוד שלעתים יש צורך בהיכרות מדוקדקת עם חיות מחמד אחרות, לרוב מדובר בכלבים נאמנים ללא אכזבה עם הרבה אנרגיה. מה שהופך אותם לטובים למשפחה פעילה. השיער הקצר והנוקשה שלהם יכול להגיע במגוון גוונים חומים.

אמריקן סטפורדשייר טרייר
אמריקן סטפורדשייר טרייר

תחש

אם אתם מחפשים כלב מלווה קטן, שקול כלב תחש. כלבי תחש, הידועים גם בתור כלבי ווינר או דוקסי, הם גורים מתוקים ואוהבים באריזה זעירה. הם ארוכים יותר ממה שהם גבוהים, אבל הם מפצים על חוסר הגובה שלהם עם האישיות הגבוהה שלהם. כלבי תחש נראים בדרך כלל בגווני חום, אם כי מספר שילובי צבעים אחרים אפשריים גם כן.

כלב תחש
כלב תחש

פודל

הפודל הפופולרי מגיע בשלושה גדלים שונים: סטנדרטי, מיניאטורי וצעצוע. פודלים הם בדרך כלל כלבים שובבים ומלאי חיבה. ובגלל האינטליגנציה העזה והיכולת האתלטית שלהם, הם מתאימים ביותר לבית שיכול להציע להם העשרה פיזית ונפשית בשפע. השיער המתולתל שלהם דורש כמות לא מבוטלת של טיפוח. ובעוד שלבן הוא צבע נפוץ, פודלים יכולים להגיע גם בחום בין גוונים אחרים.

פודל חום
פודל חום

בוקסר

אנרגטי וחביב, הבוקסר הוא בן לוויה נפלא. רק תוודא שיש לך מספיק מקום ואנרגיה כדי לממש גור כל כך אתלטי וגדול. פרוות בוקסר מבריקה וחלקה, ודורשת מעט טיפוח. צחצוח שבועי אמור להספיק להסרת פרווה רפויה. בוקסר נפוץ בגוונים חומים משזוף ועד מהגוני.

כלב בוקסר
כלב בוקסר

צ'יוואוואה

צ'יוואווה אולי זעיר, אבל הם מפצים על זה בגישה. הם בעלי ביטחון עצמי וחיבה, והם יכולים להיות בני לוויה מושלמים עבור אנשים שאינם מסוגלים לאמץ גזע כלבים אתלטי. למרות זאת, צ'יוואווה עדיין זקוקים לטיולים רגילים או למפגשי משחק כדי להישאר מאושרים ובריאים. גם זני הפרווה הארוכים וגם הקצרים אינם דורשים טיפוח מוגזם. לעתים קרובות הם נראים שחומים אבל יכולים להיות גם שוקולד עמוק יותר.

צ'יוואוואה
צ'יוואוואה

באסט האונד

כלבי באסט ידועים כבעלי חיבה ומתונים, אבל יתכן שתצטרך לעבוד כדי להשיג משמעת מכיוון שיכול להיות להם אופי עיקש. יתר על כן, האוזניים הארוכות וקפלי העור שלהם מועדים לזיהומים, ולכן יש צורך בניקוי קבוע. למרות שניתן לראות בסטים בחום מלא, זה לא מקובל בתקן הגזע של מועדון המלונה האמריקאי. תערובת לבן ושזוף היא המעיל הנפוץ ביותר.

כלב באסט האונד
כלב באסט האונד

שיבא אינו

Shiba Inu הוא גזע יפני עתיק ששימש לציד. בסופו של דבר, הגזע הגיע לארצות הברית שם הוא צבר אחיזה מתמדת בזכות האינטליגנציה והאופי השקט שלו. שיבא ממעט לנבוח. אבל זה לא אומר שהם מתאימים לכולם, מכיוון שהם יכולים להיות די מרוחקים ובעלי רצון חזק. הם אמנם לא מגיעים בגוונים חומים כהים, אבל לרוב הם נראים בגוון של שיזוף אדמדם.

רועה אוסטרלי

אתלטיות טהורה: זו הדרך הטובה ביותר לתאר רועים אוסטרליים, המכונים בחיבה אוסטרים. כלבים אלה הם בגודל בינוני, אך הם זקוקים ליותר פעילות גופנית מרוב גזעי הכלבים. האוסטרים אוהבים לעבוד, בין אם זה לרעות כבשים או לרכון בקורסי זריזות . אז הם אידיאליים עבור משפחות פעילות או חקלאים הזקוקים לעזרה. האוסטרים יכולים ללבוש כמה צבעי מעיל שונים, כולל צבע חום אדמדם יפהפה.

רועה אוסטרלי
רועה אוסטרלי

פומרניאן

Pomeranians הם כדורי פרווה מקסימים שיכולים להיות בני לוויה מדהימים עבור האדם הנכון. הכלבים האלה לא מתאימים לכולם – הם יכולים להיות די שתלטניים. אבל הם יכולים להיות חברים נהדרים עם אילוף וסוציאליזציה משמעותיים. פומרניאן די מזוהה בגלל המעיל הארוך והנפוח שלהם שמגיע במגוון צבעים, כולל חום. משטר הטיפוח שלהם הוא, מובן, תחזוקה גבוהה למדי.

פומרניאן
פומרניאן

דני ענק

אם אתם מחפשים כלב גדול במיוחד, אל תחפשו רחוק יותר. הדנים הגדולים עולים בשיא גינס לכלב הגבוה בעולם. למרות גודלם המרשים, הדנים הם בדרך כלל גורים ידידותיים. הם אוהבים לשחק, אבל אולי באותה מידה הם אוהבים להתרווח על הספה (אם יש מקום) עם בני האדם שלהם. הפרווה שלהם די קצרה בתחזוקה ולעתים קרובות נראה בגוון חום בהיר יותר.

כלב דני ענק
כלב דני ענק

סן ברנרד

עוד גור גדול ועצים הוא סן ברנרד החביב. לגזע יש היסטוריה של כלבי חיפוש והצלה והוא משמש עד היום בתחום זה. סנט ברנרד הם גם בני לוויה חביבים ומגינים נאמנים של בני האדם האהובים עליהם. רק קחו בחשבון שהוא דורש טיפול (וההרגל שלהם להזיל ריר מוגזם ). הם צריכים צחצוח לפחות מדי שבוע כדי למנוע מכל הפרווה הרופפת שלהם להגיע לכל מקום. המעיל פרווה שלהם הוא לעתים קרובות גוון חום עם לבן.

סנט ברנרד
סן ברנרד

קולי גס שיער

אנשים רבים מכירים קולי כי הגזע שימש לציור אחד הכלבים האייקוניים ביותר בטלוויזיה: לאסי. הגזע הוא בדרך כלל עדין ומתוק אך גם ערני, אינטליגנטי ואמיץ. מעילי קולי מגיעים בזנים מחוספסים וחלקים. שכבות חלקות נוטות פחות להתחכך מאשר מעילים מחוספסים, אך שניהם עדיין זקוקים לצחצוח קבוע. המעילים מגיעים לרוב בגוונים עשירים של חום עם לבן.

קולי גס שיער
קולי גס שיער

צא'ו צ'או

צ'או צ'או ניתנים לזיהוי מיידי בגלל הפרווה הענפה, המראה דמוי האריה והלשון הסגולה-שחורה שלהם. הם כלבים צנועים, עצמאיים ומרוחקים למדי, אבל הם גם יכולים להיות נאמנים להפליא לאנשים שלהם. יש להבריש את הפרווה שלהם לפחות פעמיים בשבוע. צ'אוים מגיעים בגוונים שונים של חום, מקרם בהיר יותר ועד קינמון כהה יותר.

צא'ו צ'או
צא'ו צ'או

רועה גרמני

רועים גרמניים משמשים לעתים קרובות ככלבי עבודה , במיוחד באכיפת החוק ובחיפוש והצלה. הם גם מתאימים להיות כלבי שירות. הם אינטליגנטים, אתלטיים ונאמנים ללא אכזבה. עם זאת, סוציאליזציה ואימונים מוקדמים ומתמשכים חשובים לגזע רב עוצמה זה בשל תכונות השמירה החזקות שלו. יש להבריש מעיל של רועה גרמני מדי שבוע כדי להסיר פרווה רופפת. זה יכול להכיל גוונים בהירים עד כהים של חום.

רועה גרמני
רועה גרמני

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן