אפנפינצ'ר (Affenpinscher)

אפנפינצ'ר (Affenpinscher)

נאמן, סקרן ומשעשע , כלב הצעצוע הכמעט אנושי הזה חסר פחד ללא כל פרופורציה לגודלו. כמו אצל הקומיקאים הגדולים, רצינות המדומה של האפנפינצ'ר היא שהופכת את התעלולים שלו למשעשעים עוד יותר.

המראה האפיפי של האפן תואר בדרכים רבות. הם כונו 'כלבי קופים' ו'קופים טריירים'. הצרפתים אומרים diablotin moustachu ('שד קטן משופם'). בגובה של פחות ממטר, כלבים חסונים דמויי טרייר אלה חיים את החיים בביטחון עצמי רב. זה לא גזע שאתה מאלף, הוא כמו בן אדם. אתה מתיידד פשוט איתו. הפרווה הצפופה והקשה מתוארת כ'מסודרת אך מדובללת' ומגיעה במספר צבעים. ההליכה איתו קלה ובטוחה. הם יכולים להיות רצוניים ושתלטנים, אבל בעיקר נאמנים, מלאי חיבה ותמיד משעשעים. בעלי אפנפינצ'ר אומרים שהם אוהבים להיות "המאולפים" של האפנפינצ'רים הקטנים שלהם.

אפנפינצ'ר - גזע כלבים

בריאות של אפנפינצ'ר

Affenpinschers הם בדרך כלל כלבים בריאים, ומגדלים אחראיים יבדקו את המניות שלהם עבור מצבים בריאותיים. כגון: פיקת הברך, חריגות לב, בעיות ראייה ודיספלסיה של מפרק הירך. כמו גזעים אחרים בעלי פנים קצרות יותר, אפנס יכולים לחוות בעיות נשימה במזג אוויר חם אם נותנים להם להתחמם יתר על המידה. הם מתקשים להתנשף כדי להוריד את טמפרטורת הגוף שלהם. וזאת כיוון שכלבים לא מזיעים כדי לשמור על קור רוח.

טיפוח

יש לטפח את הפרווה החוטית של האפנפינשר באופן עקבי פעמיים בשבוע. עשה זאת תחילה עם מברשת ולאחר מכן עם מסרק מתכת. יש לפרק את כל הקשרים בעזרת האצבעות. השיער על הראש מוברש בדרך כלל קדימה על הפנים. ואז, גוזרים צורת V הפוכה כדי לחשוף את העיניים. באופן דומה, השיער על גשר האף גזוז לצורת מניפה כדי לשמור על העיניים ללא שיער. הפרווה של האפנפינצ'רים לא גדלה מהר. לכן, תספורת כל כמה חודשים אמורה להספיק. מועדון האפנפינצ'ר של אמריקה, מספק מדריך טיפוח מפורט. יש לגזוז להם את הציפורניים ולצחצח שיניים באופן קבוע.

תרגול וספורט של אפנפינצ'ר

אחת האטרקציות של גזעי הצעצועים היא שגודלם הקטן הופך אותם לכלבי דירות אידיאליים. אפנפינצ'רים יכולים להיות מאושרים לחלוטין מחיים בסביבה אחת קרובה. הגזע מסווג כ'פעיל בינוני'. וככזה, הם צריכים פעילות גופנית ניכרת, אך לא מוגזמת. משחק בתוך הבית, יכול להספיק כדי להוות חלק גדול ממשטר האימון של אפנפינצ'רים. למרות זאת, נדרשת הליכה מהירה פעם או פעמיים ביום. בנוסף לפעילות גופנית, טיולים אלו נותנים לאפנפינצ'רים הזדמנות להתרועע הן עם אנשים והן עם כלבים אחרים.

אילוף

אפנפינצ'רים הם אמיצים, נועזים, ולעתים קרובות נמרצים. מומלץ אימון צייתנות בסיסי. לגזע יש מוניטין לא ראוי כקשה לאימון. זאת מכיוון שאפנפינצ'רים הם בעלי גישה עצמאית ויכולים להיות עקשנים. היתרון הוא שהם מאוד אינטליגנטים ובדרך כלל להוטים לרצות את הבעלים שלהם. זכור שהם משתעממים בקלות ונוטים לאבד עניין במהלך אימונים ארוכים. מפגשים קצרים יותר ותכופים יותר עם מאמן בעל ניסיון הם בדרך כלל עדיפים.

תזונה

האפנפינצ'ר אמור להסתדר חלק עם מזון לכלבים באיכות גבוהה. בין אם מיוצר באופן מסחרי ובין אם מוכן ביתי עם פיקוח ואישור של הוטרינר שלך. כל דיאטה צריכה להתאים לגיל הכלב (גור, מבוגר או קשיש). חלק מהכלבים נוטים לקבל עודף משקל, אז צפו בצריכת הקלוריות וברמת המשקל של הכלב שלכם. פינוקים יכולים להיות כלי עזר חשוב באימון, אבל מתן יותר מדי עלול לגרום להשמנה. למד אילו מזונות אנושיים בטוחים לכלבים, ואילו לא. בדוק עם הווטרינר שלך אם יש לך חששות לגבי המשקל או התזונה של הכלב שלך. מים נקיים וטריים צריכים להיות זמינים בכל עת.

עובדות מעניינות על אפנפינצ'ר

שיתוף המאמר

מדורי תוכן לטיפול וגידול כלבים

התאמת אוכל לכלב זו ההחלטה הכי חשובה שתקבלו עבורו לכן אתם חייבים לקרוא את המאמר הבא
בבחינה מעמיקה מבינים למה מותג האוכל גו זוכה בשבחים בכל הביקורות למזון לכלבים וחתולים.
אלימות בכלבים מתרחשת יום יום, שעה שעה. ואין מדובר רק באנשים חולים בנפשם, המתעללים בכלבים, אלא הכוונה לאנשים מן השורה...

חפשו כאן חנות חיות

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן