כלבים קטנים עם אנרגיה נמוכה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
כלבים קטנים

כלבים אתלטיים הם מהנים, אבל הם לא מתאימים לכולם. לגדל אחד יכולה להיות עבודה קשה. הם דורשים הרבה פעילות גופנית ובידור כדי להיות בריאים ומאושרים. כלבים קטנים יותר, בעלי תחזוקה נמוכה יחסית, הם בחירה מושכת יותר עבור מבוגרים. או לאנשים שיש להם פחות זמן להקדיש לאימונים וטיולים. כלבים קטנים מתאימים גם לדירות, מכיוון שהם אינם זקוקים להרבה מקום. 

קרא את הרשימה הזו של גזעי הכלבים הקטנים בעלי האנרגיה הנמוכה. מי יודע, אולי זה יעזור לך למצוא את חבר הנפש הפרוותי הבא שלך.

רשימת גזעי כלבים קטנים שכדאי להכיר

פאג

אמנם פאגים דורשים קצת פעילות גופנית, אבל לא הרבה. הליכה יומיומית ומשחק יספיקו. הלוע הקצר שלהם מקשה על הנשימה ועל ההתקררות מהתנשפות. זה אומר שכדאי להימנע מפעילות גופנית מאומצת ללא הפסקות.
מלבד הכמות המתונה הזו של פעילות גופנית, לא תצטרך לדאוג הרבה לגבי הפאג שלך. פאגים אוהבים את זמן המנוחה שלהם. יש להם היסטוריה ארוכה ככלבי לוויה. הם נהדרים עם ילדים ובדרך כלל טובים עם חיות מחמד אחרות בבית.

פאג

בולדוג צרפתי

בולדוג צרפתי, או פרנץ', הם כלבים חזקים וחסונים עם מראה ייחודי. אך לא חסר להם אופי. הבולדוג הצרפתי הם גזע כלבים תוססים וחביבים שאוהבים לשחק. הם אוהבים את שנת היופי שלהם. פעילות גופנית שגרתית מומלצת על ידי וטרינרים. אך בדומה לפאג, הצרפתים לא טובים בפעילות מאומצת. כמו הפאג, גם הבולדוג הצרפתי ידוע בחוטמו הקצר. זה עלול להוביל לבעיות נשימה ולהתחממות יתר. הם מעדיפים לקחת את זה לאט.

בולדוג צרפתי
בולדוג צרפתי

צ'יוואווה

זעיר אך בטוח בעצמו, הצ'יוואווה אוהב אנשים ותשומת לב. המראה המובהק שלו מושך אוהבי כלבים רבים. אבל האישיות של הצ'יוואווה היא שגורמת להתאהב בהם. צ'יוואווה אולי לא ידידותיים לכולם. אבל הם מאוד אוהבים את בעליהם. הם שמחים להתכרבל על הספה כל היום.

צ'יוואווה

גרייהאונד איטלקי

גרייהאונדים הם למעשה שם נרדף למרדף וזריזות. אבל במציאות, הם בטטות הכורסה המקסימים ביותר בעולם. הגרייהאונד האיטלקי הוא המקביל הקטן יותר של הגרייהאונד. הם מעריכים טיולים או משחקים. אבל הם באמת אוהבים לנמנם ולהתכרבל במידה ואפשר.

בולונז

בולונז הוא גזע ותיק, שפותח לפני מאות שנים באיטליה. שם כלבים אלו זכו להערכה בגלל היופי והקסם שלהם. אצילים אהבו את גזע הבולונז, והם הפכו לכלב לווה אהוב. יש להם פרווה רכה ולבנה שאינה נושרת. מה שהופך אותם לנהדרים עבור אנשים עם אלרגיות קלות. הם מתאימים למגורים בדירות, אבל נוטים לחרדת נטישה. אז לא כדאי להשאיר אותם לבד לעתים קרובות. צרכי הפעילות הגופנית שלהם נמוכים, והמזג שלהם רגוע ונוח. כל אלה תכונות נהדרות עבור פנסיונרים או קשישים שמחפשים חבר פרוותי.

כלב בולונז

פקינז

ניתן לאתר את התיעוד המוקדם ביותר של הפקינזים בסין העתיקה. שם בני האדם ידעו שהם חיות מחמד מקסימות, נאמנות ומהנות. פקינז גודלו כדי לספק שעשוע לבעליהם. ולכן יש להם רק דרישות פעילות גופנית צנועות. גזע זה מתאים מאוד למגורים בדירה.

פקינז

להאסה אפסו

אתה יכול לזהות אפסו במבט ראשון, הודות לפרווה הכפולה, הארוכה, המפוארת והצפופה שלהם. לרוב בצבע אפור או לבן. גזע קטן שידוע כשמח, שובב ולפעמים קונדס. להאסה אפסו אינו זקוק לכמות גדולה של פעילות גופנית. וגודלם הקטן הופך אותם לאידיאליים עבור בעלי דירות. אבל שימו לב: הם מתנהגים כמו כלבי שמירה, ונוטים לנבוח על עוברי אורח.

שיצו

כל עוד אתה נותן להם זמן משחק שיצו יהיו כלבים שמחים. הם יכולים להסתדר כמעט בכל בית, כולל דירות, ולהיות חיות מחמד נפלאות. השיצו הוא גזע עתיק, הידוע בסין ככלב למווה של בית המלוכה. זהו אחד הגזעים המפונקים ביותר בעולם הכלבים. בונוס: שיצו נחשבים גם לאחד מגזעי הכלבים ההיפואלרגניים הבודדים.

כלב שיצו

תחש

כשמסתכלים על תחש, אפשר לראות מדוע הגזע אינו דורש המון פעילות גופנית. כלבי תחש, הידועים בחיבה בתור כלבי נקניקיה, הם גורים נמוכים וחזקים עם אוזניים נופלות ותכונות מקסימות. הם אמנם אוהבים פעילות גופנית סדירה, אבל הם לא זזים מהר מאוד בגלל הרגליים הקצרות והגוף הארוך שלהם.

כלב תחש
כלב תחש

מלטז

פחות 4 ק"ג, המלטז הוא גזע כלבי צעצוע המשדר אלגנטיות. הפרווה הארוכה, הישרה והלבנה שלו היא ייחודית ומושכת את העין. היא  דורשת צחצוח יומיומי. הגזע הזה אמנם מלא באנרגיה, אבל הוא אינו דורש פעילות גופנית משמעותית. טיולים יומיים או משחקים ישמחו אותם.

כלב מלטז לבן

פפיון

המילה "פפיון" היא  המילה הצרפתית עבור "פרפר". זה שם מתאים לגזע הכלבים הזה, שאוזניו גדולות מאוד ובצורת כנף. פפיונים, הידועים גם בשם פאפס, הם גורים עדינים שמסתדרים כמעט בכל סביבה. מדירות זעירות ועד אחוזות סוחפות. הם גם כלבים אינטליגנטים, מה שאומר שהם ניתנים לאילוף בקלות. פאפס מצליחים מאוד באימוני צייתנות כללית ואפילו אימוני זריזות.

כלב פפיון
כלב פפיון

באסט האונד

חלקכם עשויים להחשיב את הכלב הבאסט כזן קטן, בעוד שאחרים טוענים שהם בינוניים מבחינה טכנית. אבל דבר אחד בטוח – כלבי באסט הם זן קצר. יש להם גם רמות אנרגיה נמוכות וצרכי ​​פעילות גופנית נמוכים. הם נוטים לסבול מעודף משקל, אז שימו לב לצריכת הקלוריות שלהם אם תחליטו לאמץ או לקנות כלב באסט.

לסיכום

קיימים מגוון סוגים של גזעי כלבים, מוזמנים לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם ולהפוך למשפחה מורחבת ומאושרת. עם טיפול וטיפוח מתאימים תוכלו ליהנות מהם לאורך שנים.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי אוראל

נכתב על ידי אוראל

אוראל היא כותבת מאמרים צעירה מהעיר תל אביב. היא אוהבת בעלי חיים מאז ילדותה ובמיוחד מתחברת לחתולים. היא אמצה את החתול שלה כאשר הוא היה חתלתול ומאז הם בלתי נפרדים.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן