איך לנקות שתן של בעלי חיים מהרהיטים שלך? המדריך המלא

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
שתן של בעלי חיים

ניקוי שתן של בעלי חיים מהשטיח שלך בצורה לא נכונה עלול להוביל לכתמים קבועים, ריחות רעים ותאונות חוזרות. בצע את הצעדים הפשוטים האלה כדי לשמור על מראה הרצפות שלך וריח רענן לאחר שחיית המחמד שלך עשתה תקרית בלתי צפויה.

לא משנה עד כמה חיית המחמד שלכם מאומנת היטב בסיר, תאונות קורות. ולעתים קרובות, הן קורות על שטיחים ושטיחים. השלבים הקלים האלה ילמדו אותך כיצד לנקות פיפי של חיות מחמד מהרצפות שלך ולחלוק מוצרי ניקוי בטוחים ויעילים שבהם אתה צריך להשתמש כדי לעשות זאת. בנוסף, למד כיצד אתה יכול לעבוד עם חיית המחמד שלך כדי למנוע תאונות חוזרות בעתיד.

מדוע הכלב או החתול שלי משתין על השטיח?

ישנן מספר סיבות מדוע חיית המחמד שלך עשויה לעבור תאונות בפנים. אם אתה עדיין בתהליך של אילוף בסיר את החתלתול או הגור שלך, הטלת שתן לא נוחה לא צריכה להיות הפתעה מוחלטת. אימון בית הוא דבר שלוקח זמן ודורש הרבה סבלנות. עם זאת, אם זה הופך לבעיה בלתי נשלטת, עדיף לפנות למאמן מוסמך או רופא התנהגותי וטרינרי לייעוץ.

חיות מחמד מסוימות סובלות גם מחוסר עקביות בשלפוחית ​​השתן כשהן מתבגרות. לדוגמה, כלבים עם דמנציה עשויים פשוט לשכוח את האימון בבית ולחשוב שהשטיח שלך טוב בדיוק כמו להשתין בחוץ. אבל, אם חיית המחמד הצעירה, מאומנת בסיר, ממשיכה לעשות תאונות על השטיח, משהו אחר עשוי להיות משחק. הקפד לבדוק עם הווטרינר שלך כדי לשלול כל מצב רפואי בסיסי. כמו למשל סוכרת, בעיות בדרכי השתן, מחלת כליות או תסמונת קושינג. כל אלה יכולים להוביל לבריחת שתן.

לבסוף, אם חיית המחמד שלך ממשיכה להשתין על אותה נקודה על השטיח שלך, סביר להניח שלא הסרת לחלוטין את הריח מאירועים קודמים. אם הכלב או החתלתול שלך עדיין מסוגלים להריח את הריח שלהם, אתה מסתכן בתאונה חוזרת. אז אתה חייב להיות בטוח שהריח נעלם.

אם אתם מוצאים את עצמכם צריכים לנקות כתם פיפי של כלב או חתול מהשטיח שלכם, למרבה המזל, זו לא משימה קשה במיוחד כשעושים את זה נכון.

כלים לניקוי כתמי חיות תצטרך כדי להתחיל

לפני שתתחיל לקרצף, וודא שיש לך את כל חומרי הניקוי הדרושים לך לניקוי השטיח או השטיח שלך תוך הקפדה על היגיינה נאותה.

  • כפפות גומי 
  • מגבת נייר
  • חומץ לבן מזוקק
  • בקבוק ריסוס ריק 
  • אבקת סודה לשתייה
  • ספוג
  • פח אשפה בקרבת מקום

5 שלבים לניקוי כתמי שתן של בעלי חיים משטיח ושטיחים

עם כל כתם, עדיף לטפל בו ולטפל בו בהקדם האפשרי לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

השלבים הבאים יעזרו לכם לנקות כתמי פיפי מהשטיח בצורה יעילה כדי שלא יישארו לכם שאריות:

1. לספוג את השתן 

בעזרת שכבה עבה של מגבת נייר, ספוג את הכתם כדי להסיר כמה שיותר לחות.

2. למרוח חומץ לבן מזוקק ומים

חומץ לבן מזוקק הוא הפריט הביתי שניתן להיפטר מכתמי שתן של חיות מחמד. דללו חומץ במים ביחס של 1:1 ורססו על הכתם. כדי לוודא שהחומץ בטוח על השטיח או השטיח באזור שלך, בדוק תחילה על פינה קטנה או אזור מוסתר.

3. תן לזה לשבת 

לאחר המריחה, הניחו לחומץ לשבת כמה דקות לפני שמייבשים אותו. חזור לפי הצורך כדי להסיר ריחות.

4. ודא שכל הריחות נעלמו

סודה לשתייה היא מרכיב מצוין המסייע בהעלמת ריחות עקשניים לתמיד. פזרו אותו על השטיח או השטיח שלכם לפי הצורך, ותן לו לשבת לפחות 15 דקות או יותר עבור ריחות בולטים. לפעמים אפשר לתת לסודה לשתייה למשך הלילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5. שאיבה

לאחר שהאזור יבש, שאבו היטב את השטיח כדי להסיר עודפי סודה לשתייה ובדוק את הכתם כדי לוודא שהוא באמת נעלם.

כיצד לטפל בכתמי שתן של בעלי חיים ישנים או עקשניים ברצינות 

בעולם אידיאלי, היית תופס את חיית המחמד שלך בפעולה. אבל יש מקרים שבהם לוקח ימים עד להבחין בכתם פיפי על השטיח שלך. במקרה כזה, ייתכן שתצטרך לעלות רמה ולהשתמש בחומר ניקוי המבוסס על אנזים ללא מרשם רופא.

למטרות בטיחות, כאשר מדובר בשימוש בכל מוצר לניקוי שטיחים, המפתח הוא לאפשר לשטיח להתייבש לחלוטין לפני מתן אפשרות לחיית המחמד שלכם לחזור לאזור. זה יעזור למנוע את הסיכון של גירוי בעור או הפרעה במערכת העיכול.

שימוש נכון במוצרי מפיג ריח שטיחים לא אמור לגרום לנזק או פגיעה משמעותית בחיות המחמד. אם חיית המחמד שלך באה במגע בטעות עם המוצר הטרי, אנו ממליצים לשטוף את הכפות במים וסבון עדינים כדי למנוע גירוי קל בעור.

אם הכלב או החתול שלך שואפים חומר לניקוי שטיחים, זה עלול לגרום לקלקול קיבה קל וגירוי קל בדרכי הנשימה. וזה, עלול להוביל להתעטשות, שיעול או נזלת. לכן כדאי להרחיק חיות מחמד מהחדר עד לאחר ששאבת את כל המוצר. 

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

החלטנו להתמקד ברשויות מקומיות בעלות דירוג סוציו אקונומי נמוך. על מנת לוודא שגם ברשויות אלו רווחת בעלי החיים תקודם
האם ידעתם שחתולי רחוב תורמים רבות לבריאותנו ולסביבה? בפוסט זה נגלה לכם את הסודות של חתולי הרחוב ומדוע חשוב לשמור עליהם.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן