איך גורים מתקשרים עם אנשים?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
גורים מתקשרים

האם אתה יכול לדבר בשפת הכלב? כל בעל גור צריך לדעת את היסודות, וככל שהכלב שלך מתבגר, כך חשוב יותר ללמוד כיצד לתרגם שפה של גורים.

אנחנו אוהבים גורים בגלל האופי החמוד והאוהב שלהם, אבל לעתים קרובות מדי דיבורי גורים לא מובנים. גורים מתקשרים באמצעות יללות, יבבות, נהמות ושפת גוף שקטה בהינף אוזן, תנוחת זנב, זווית גוף ואפילו ריחות.

ברגע שאתה יודע איך לתרגם תקשורת גורים, אתה יכול "לדבר" עם הגור שלך בצורה שהוא/היא מבין. זה יכול למנוע – או לתקן – את רוב ההתנהגויות הבעייתיות שהבעלים מתמודדים איתם. תרגם את הדרכים שבהן הגור שלך מדבר אליך, עם טיפים על הדרך הטובה ביותר שבה תוכל לדבר בחזרה.

לגור שלך יש דברים לספר לך

כמו אנשים, גורים הם יצורים חברתיים. כדי ליצור מערכות יחסים ולהסתדר אחד עם השני, כלבים היו צריכים דרך לתקשר. זה עוזר לשמור על השקט בין בני אותה קבוצה משפחתית. כולל אותך ואפילו חתול המשפחה או כלבים אחרים. למד את כל הסיבות מדוע גורים צריכים "לדבר" איתנו וכיצד הם מצליחים להעביר את המסרים שלהם.

גורים צריכים ללמוד דברים ממך

גורים לא נולדים מבינים בצורה קסומה את השפה שלך. ומכיוון שדיבור כלבים מסתמך כל כך על שפת גוף, גורים שמים לב באופן טבעי למה שאתה אומר – בשקט – אפילו יותר ממה שאתה אומר בשפתיים. רק הנהון ראשך או הגבה מורמת מדברים רבות על הבחור הקטן. למד כיצד תוכל להעביר את המסר שלך בצורה הטובה ביותר באמצעות שפת גוף המחקה דיבורי כלבים או גוונים קוליים שגורים מבינים.

הבנת קולו של גור

מה באמת אומרות כל היללות והיבבות האלה? האם הוא/היא משחקים, או שצעקות הגור האלה מרמזות על פציעה? ולמה הוא לא יפסיק לנבוח כשאתה אומר לו לשתוק? חלק מהדברים שאתה עושה עשויים להגביר את גל הנביחות. למד מה המשמעות של כל רעש הגור וכיצד לעצור את ההחמרה.

הבנת שפת גוף של גור

הגור שלך מדבר כל הזמן, מקצה הזפם ועד לזנב המתנופף הזה. אפילו תנוחת האוזניים והגבהת הפרווה שלו מדברים אליך, ומזהירים אותך לשמור מרחק, אומר לך שהוא מפחד, או מזמין אותך להתקרב. בני אדם מסוגלים לדעת כל כך הרבה על הכלב שלהם ולחיות חיים מספקים יחד. וזה למרות שכלבים לא יכולים לומר מילה! שפת גוף היא הכל כאשר אתה מתקשר עם הגור שלך.

טיפים להבנת כשכושי הזנב של גור

האם יש לו/היא זנב מסולסל ארוך, זנב מכוסה, או שאין לו זנב בכלל? והאם הכשכוש הזה תמיד אומר שהגור שלך מאושר? לא תמיד – אז למד לתרגם את דיבורי הזנב של הגור שלך. יש סיבה שיש הרבה מיתוסים לגבי המשמעות של זנבו מכשכש של כלב. לכלבים יש זנבות מאוד אקספרסיביים (הבעתיים)!

איך גורים משתמשים באותות הרגעה?

בעלים לעתים קרובות לא מבינים ומאמינים שגור מתנהג כ"אשם" כאשר הוא/היא משתמש בהתנהגויות כדי להרגיע אנשים – וכלבים אחרים – כדי לשמור על השקט. הוא/היא לא אוהב את המילים הזועמות שלך או לומד לצפות לקולות רמים כשאתה חוזר הביתה. גורים יודעים בדיוק איך להשתמש בעיניים עצובות של גור-כלב, בכשכוש בזנב ובמבטים "אשמים" כדי לפייס אותנו. למד על אותות הרגעה של גורים וכיצד בעלים יכולים להשתמש גם בשפה זו כדי להרגיע גורים ביישנים ולבנות ביטחון עצמי.

אם אתה חושד שחיית המחמד שלך חולה, התקשר מייד לווטרינר שלך. לשאלות הקשורות לבריאות, התייעץ תמיד עם הווטרינר שלך. שכן, הוא כבר בדק את חיית המחמד שלך בעבר. הוא יודע את ההיסטוריה הבריאותית של חיית המחמד ויכול לתת את ההמלצות הטובות ביותר.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן