דוג סלפי: איך תצלמו נכון את חיית המחמד שלכם

מנסים לעשות סלפי עם הכלב, אבל הכל יוצא עקום? החתולה מסובבת את הראש בכל פעם שאתם מנסים להביא אותה בתמונה שווה לאינסטוש? קבלו את המדריך השלם לצילום חיות מחמד
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
חיות המחמד שלנו עשויות להפגיש אותנו עם רגעים מצחיקים מאוד, שנכנסים ללב שלנו במהרה. לפעמים הם כל כך מצחיקים, שזה רק טבעי שנרצה לצלם אותם ולהצטלם איתם, כדי לשמור את אותם רגעים משותפים לאורך זמן. קראו עוד: רוצים כלב? 5 סיבות לכך שאתם צריכים לאמץ – ולא לקנות אך העובדה שאתם רוצים להצטלם או לצלם את חיית המחמד לא אומרת שזה גם הרצון שלה. אם אתם לא מתכננים לצלם את הכלב, החתול או התוכי שלכם בזמן שינה, ניתן לשער שבכל שעה אחרת של היום הם יהיו בסוג של תנועה: זנב שמקשקש לצדדים, קפיצות או הנפת כנף הן רק חלק מהתגובות שהופכות את משימת הצילום למאתגרת במיוחד. על מנת לעזור לכם לצלם את חיות המחמד שלכם בצורה הטובה ביותר אספנו עבורכם מספר עצות מועילות:

1. תנו פקודות – וצ'ופרים

אם אתם מצלמים את הכלב או התוכי שלכם, למשל, והם ממושמעים ומוכנים להקשיב לפקודות שונות, הצילום הוא אחת ההזדמנויות לבחון את היכולות שלו. מומלץ לנסות מספר פקודות ומספר זוויות צילום בכל פעם, וכמובן שחשוב גם לצ'פר בהתאם. קראו עוד: המדריך המלא שיעזור לכם להחליט: איזו חיה כדאי לאמץ?

2. הסבו את תשומת לבם

בצילום אנחנו רוצים שחיית המחמד תהיה עם הפנים אלניו בדרך כלל, על מנת לקלוט את המבט בצורה הטובה ביותר. אם מדובר בכלב ניתן להסב את תשומת ליבו על ידי שימוש בשריקה, חטיף אהוב או לקרוא בשמו. את החתול, למשל, ניתן ללטף בדרך שבה שהוא אוהב, רגע לפני הצילום, וכך "לכוון" אותו למצלמה. אתם מכירים את חיית המחמד שלכם ויודעים מה "עובד" עבורה.

3. צלמו תוך כדי תנועה

ניתן, ואף רצוי, לצלם חיות תוך כדי תנועה. הצורה הטובה ביותר לעשות זאת היא לצלם אותם בזמן משחק בבית, באזור מגודר כשהם מסתובבים חופשי או לעודד אותם לתנועה על ידי משחק, כשאתם מכוונים את המצלמה בהתאם.

4. כוונו את המצלמה

היום כמעט לכל מצלמה יש אפשרויות והתאמה של מצבי צילום. ניתן לכוון את המצלמה (אפילו את המצלמה במכשיר הנייד שלנו) כך שהיא תתאים לצילום בתנועה. בעזרת כיוון נכון ניתן לקבל תוצאות צילום טובות הרבה יותר (וזאת בלי קשר להתנהגות החיה). כמו כן ישנן מצלמות אשר יכולות לבצע כמה תמונות ברצף, מה שיכול להיות יעיל מאוד אם החיה פעילה ואתם רוצה לקבל את התמונה האחת, זו שהכי מיוחדת.

5. השוו גובה

רובנו רואים את העולם מלמעלה, או לפחות מעל לגובה שהחיות שלנו רואות אותו. עם זאת, על מנת לתפוס את המבט המיוחד של הכלב, החתול או הארנב שלכם ולהצליח להעביר אותו בתמונה, רצוי לעבור לגובה שלו ולצלם את התמונה מגובה העיניים שלו – מה שדורש להתכופף אליו בהתאם.

6. הקפידו על "סשן" צילום קצר

ניתן לשער שהכלב שלכם הוא לא כלב פרסומות ולא עבר כל הכשרה שתאפשר לו להחזיק מעמד זמן רב מול המצלמה. גם החתול ודאי יהיה חסר סבלנות, והאוגר בטוח לא בעניין. לכן אל תתחילו לעשות "העמדה" של דקות ארוכות ואל תתעכבו על הזווית הכי טובה – לכו על "קצר וקולע". בנוסף, הקפידו להכין את כל ה"אווירה" מראש, כדי לחסוך בזמן.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

המוכרים בשם הפשוט- תוכונים, כשמם כן הם ומוצאם מאוסטרליה, הם קטנים במיוחד- בסה"כ 15 ס"מ בממוצע ללא זנב ומשקלם בערך 30 גר'
תזונה נכונה היא אחד הגורמים המרכזים לשמירה על בריאות הסוסים ולמניעת בעיות ומחלות רציניות אצלם.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן