5 יתרונות בגידול חיית מחמד בחורף

הם יבלו אתכם בבית, כשלא תרצו להוציא את האף החוצה כשקר וגשום, יחממו אתכם ויפנקו אתכם: החורף הוא זמן נהדר להיזכר בכל היתרונות שיש לגידול חיית מחמד
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

 

אמנם בארצנו המדברית קצת קשה להבחין, אבל החורף בהחלט כאן, והוא כאן כדי להישאר: הטמפרטורות צנחו, בגדי הים פינו את מקומם במדפים הנמוכים בארון לטובת סוודרים מחממים, והמטרייה כבר מזמן הפכה לפריט שימושי (שאנחנו כמעט תמיד שוכחים לקחת). החורף הישראלי מביא עימו יתרונות רבים ומגוונים בדמות כנרת מלאה, אופנה חורפית ושוקו חם מתחת לפוך, אך יש אלמנט אחד שמצליח לשדרג את החורף אפילו יותר: חיות המחמד שלנו. מהן היתרונות של חיית מחמד בחורף, ומדוע כדאי לאמץ דווקא עכשיו?

 

הכנסו וגלו: הדרכים שבהן הכלב שלכם אומר שהוא אוהב אתכם

 

1.    בזכות האנושיות 
המכלאות העירוניות מלאות כלבים וחתולים בודדים ועזובים, שרק מתחננים לקבל מעט חום ואהבה. הכלובים, ברובם, פרוצים לקור, הרעמים מבהילים והגשם שוטף. זה בדיוק הזמן להציל נפש אחת (או יותר, כמובן) ולהעניק לחבר חדש על ארבע, בית חם ומפנק. רק דמיינו את הכלב הרטוב הרועד מקור בפינת הכלוב במכלאה, כשהוא נקי, מטופח ומקשקש אליכם בחיבה ליד הספה, בבית הנעים והיבש שלכם – ותבינו עד כמה זה כדאי.

 

2.    בזכות החברה 
חורף, קר וגשום וגם אם כל החברים קבעו לצאת לבר השכונתי, או שהדודים הרחוקים מזמינים אתכם לקפה ועוגה – רק המחשבה על יציאה מהבית החמים והמפנק לקור ולגשמים עושה את שלה ומשאירה אותנו מתחת לפוך. וכך, כשאנחנו לבדנו בבית, הבדידות עושה את שלה. עכשיו צרפו אליכם אל מתחת לפוך חבר חדש ונאמן שלא יעזוב אתכם בעד שום הון שבעולם, ותראו איך העונה הדי בודדה הזאת הופכת למלאת צחוק וחיוכים.

 

 

3.    בזכות החום 
קר בחוץ והגרביים רחוקים. אתם תקועים מתחת לשמיכה והדבר האחרון שמתחשק לכם עכשיו הוא לצאת ממנה כדי לגשת למגירה ולשלוף זוג גרביים מחממים. ולפתע מוקי החתול הפרוותי קופץ למיטה, מסמן לכם עם הראש להרים את השמיכה ולהכניס אתכם פנימה. אתם נענים להפצרותיו, מזמינים אותו אל מתחת לשמיכה, ולמרבה השמחה והאושר, מוקי מתיישב לכם על הרגליים ומחמם אותם במיומנות. הרבה יותר משתלם מגרביים, וגם הרבה יותר נחמד.

 

4.    בזכות הפינוקים 
חורף, כידוע לכולנו, היא גם עונת השפעת והצינון. ובזמן שאתם קבורים מתחת לערימת טישיו משומש, לצדכם קערת מרק ריקה ומלאי התרופות מתרוקן לו אט אט מהמדף, אין דבר נחמד יותר מחבר פרוותי שנצמד אליכם ומניח את ראשו עליכם בחיבה. כי דווקא כשאתם מרגישים הכי גרוע שבעולם (ובינינו, כמה כיף קצת לרחם על עצמנו כשאנחנו חולים?), מגיע חבר נאמן על ארבע ומזכיר לנו שהוא כאן כדי להישאר, ושום נזלת לא תרתיע אותו בדרך.

 

5.    בזכות הפעילות הגופנית 
בחורף, בואו נודה בזה, כמעט כולנו הופכים לבטטות כורסה. אנחנו כבר לא מקפידים על פעילות גופנית, לא יוצאים החוצה להליכות (השתגעתם? יורד גשם), ולמי באמת יש כוח ללכת למכון הכושר בקור הזה. אם לא הכלבים שלנו היינו יכולים לחזור הביתה מהעבודה, להתכרבל בפיג'מה מפנקת ולא לצאת ממנה לעולם. אבל מה לעשות שרקסי זקוק לטיול? וכך, בזכות רקסי, אתם יוצאים מהבית להליכה קצרה, מטיילים קצת בפארק ומפעילים את השרירים שהתנוונו להם מרוב הקור. תודה רקסי, נתראה בטיול של הבוקר.

 

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

בנגב המערבי ישנם מספר פרטים בודדים של זאבים הם נצפים מידי פעם במצלמות שביל של רשות הטבע והגנים כחלק מניטור האוכלוסייה.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן