תוכים וילדים- האם זה מסתדר?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

הילד שלך רואה סרט או תכנית מיוחדת שמציגה תוכי מדבר מדהים, ופתאום הוא דורש תוכי. אתה מוצף בבקשות להביא לקטן שלך תוכי חיית מחמד משלו, ומובן שאתה חושש לעשות זאת. במשך שנים, הורים תהו אם תוכים יכולים להיות חיות מחמד טובות לילדים. רבות מהשאלות הללו נובעות מתרחישים כאלה.

אם לאחרונה מצאתם את עצמכם במצב כזה, אז הגעתם למקום הנכון! במאמר זה, תלמדו מה כרוך בהחזקת תוכי מחמד. תכונות אישיות של ציפורים ובכלל, האם תוכים הם בחירה טובה כחיית מחמד לצעירים באופן כללי.

מה הורים צריכים לדעתם על תוכי מחמד?

קשה לסכם את כל מה שקשור לטיפול בכל ציפור מחמד, הרבה פחות כזו מורכבת כמו תוכי. יש כמה נקודות עיקריות לגבי תוכים שהורים צריכים לזכור לפני שהם ממהרים להשיג אחד עבור ילדם:

  • תוכים יכולים להיות מסוכנים- תוכים גדולים וקטנים הם בעצם חיות בר. אפילו תוכים מאולפים מאוד יכולים לפצוע אנשים קשה עם מקורם החזק והטפרים החדים. ילדים נמצאים בסיכון בגלל נטיותיהם לעשות תנועות מהירות ורעשים חזקים שעלולים להפחיד ציפור מחמד. אם אתה מחשיב תוכי כחיית מחמד עבור ילדך, מומלץ לא לאפשר לשניהם לקיים אינטראקציה ללא השגחה צמודה של מבוגר.
  • תוכים יכולים להיות מבולגנים ולתפוס הרבה מקום-  מטבען, ציפורים יוצרות בלגן גדול כשהן אוכלות, שותות ומשחקות. פעמים רבות, ילדים יכולים להתעלם מבלאגנים גדולים כשההורים שלהם פשוט לא יכולים. אם ילדכם רוצה תוכי מחמד, הוא יצטרך להבין שיש לנקות את הכלוב של הציפור מדי יום. כך ימנע מהציפור לחלות. היגיינה נכונה חיונית כדי למנוע מהמחלה להתפשט הן לציפור והן לילד. בנוסף לכל זה, תוכים זקוקים לכלובים גדולים והרבה מקום "מוגן תוכים" כדי להתאמן ולשחק.
  • תוכים יכולים לחיות הרבה מאוד זמן- הורים רבים חוששים מהתחייבות לחיית מחמד עם תוחלת חיים ארוכה מהממוצע, ואפשר להבין זאת. לכן ההורים צריכים להבין שתוכים יכולים לחיות עד יותר מ50 שנה כאשר מטפלים בהם כראוי. ההחלטה לאמץ תוכי אינה החלטה שיש להקל בה ראש.
  • תוכים יכולים להיות יקרים- ילדים לא עובדים בשביל תלוש משכורת, אז קל להם להסתכל מעבר לעלויות הטיפול בחיית המחמד. לא רק שתוכים עולים לא מעט ברכישה, העלויות של כלוב עשויות להגיע לאלפי דולרים. בנוסף, תשלום עבור ביקור אצל וטרינר עופות יכול לעלות מאות אם הציפור זקוקה לטיפול.
תוכי מבויית

כפי שצוין קודם, אלו רק חלק מהנקודות שיש לקחת בחשבון לפני אימוץ תוכי. ציפור בבית יכולה לשנות את חייך בדרכים שאנשים רבים לא יכולים לדמיין.

לסיכום

ההחלטה שלך לאפשר לילדך תוכי מחמד צריכה להתבסס על רמת הבגרות והאחריות שלו והיכולת שלך להיו נוקשה בכל הנוגע לטיפול בציפור. אם אתה וילדך יכולים לעבוד יחד- תוכלו לספק לציפור מחמד בית שמח ואוהב. הקפידו להקדיש זמן למחקר רב ולא לקבל החלטות נמהרות לגבי אימוץ תוכי. פעולה זו לא רק תחסוך למשפחתך את הצרות ועוגמת הלב של אימוץ חיית מחמד שלא תוכל להחזיק, אלא תהווה דוגמה מצוינת לקבלת החלטות נכונה ומושכלת לילד הקטן שלך. בהצלחה!

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

גידול האוסטאוסרקומה מתפתח עמוק בתוך העצם וגורם לאי נוחות וכאב הולך ומתגבר ככל שהוא גדל כלפי חוץ וככל שהעצם נהרסת מבפנים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן