"סל קליטה" לפליטים מאוקראינה בעלי חיות מחמד

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
סל קליטה לחיות מחמד

לנוכח מצב החירום באוקראינה:

משרד החקלאות ופיתוח הכפר מתגייסים לסייע לפליטים מאוקראינה ויעניק להם "סל קליטה" עבור חיות המחמד שברשותם. כחלק מהסל, יוענקו: חבילת מזון במשקל קילו, סימון בשבב תת עורי וחיסון כלבת ככל שיעלה הצורך • בחודש האחרון הגיעו לישראל כ-1,000 עולים מאוקראינה יחד עם חיות המחמד שברשותם

שר החקלאות, עודד פורר: "לצערנו הלחימה עדיין בעיצומה, ובינתיים תושבים רבים נאלצים לעזוב את ביתם לטובת מקום מוגן יותר. הנחיתי את משרדי לעשות ככל שניתן על מנת להקל על הפליטים. הצוות המקצועי ממשיך להיות זמין גם בנתב"ג וגם במוקד, ויצייד אותם במוצרים הבסיסיים הנדרשים עבור חיות המחמד שברשותם"

צעד זה מצטרף לצעדים הקודמים במסגרתם ניתנו הקלות על הבאת חיות מחמד מאוקראינה • בחודש האחרון סייע משרד החקלאות לעשרות פניות בנושא שהתקבלו מידי יום • מוקד משרד החקלאות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בטלפון – 6016*

בעקבות מצב החירום באוקראינה, השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר נרתמו למאמץ העולמי לטובת קליטת הפליטים מאוקראינה ועולים מרוסיה, והחלו לספק "סל קליטה" עבור חיות המחמד שברשותם. מי שמגיע עם חיית מחמד יקבל בכניסה לארץ סל קליטה, שיכלול: מזון במשקל קילו, וככל שיעלה הצורך גם סימון בשבב תת עורי וחיסון כלבת באחת מהכלביות של הרשויות המקומיות. אלו יסייעו להם בימים הראשונים להתאקלמותם בישראל. את שקי המזון ניתן למצוא כבר עכשיו במתחם של משרד הקליטה והעלייה בטרמינל 1, נתב"ג.

צעד זה מצטרף לצעדים הקודמים שנקט משרד החקלאות מזה מספר שבועות. במסגרת זו, שר החקלאות, עודד פורר, הנחה לפתוח מוקד חירום לשוהים באוקראינה המבקשים להגיע לארץ עם חיות מחמד. מאז, המוקד סייע לעשרות פניות של עולים שהתקבלו מידי יום. בנוסף, השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר פרסמו הקלות עבור התושבים המגיעים מאוקראינה, והחלו לסייע להם במטרה למצוא דרכים שיאפשרו להם להביא את חיות המחמד איתם, תוך ניהול סיכונים והמשך שמירה מיטבית על בריאות הציבור ובריאות בעלי החיים הנמצאים בישראל. במסגרת זו, בחודש האחרון, כאמור, נכנסו לישראל כ-1,000 עולים מאוקראינה יחד עם חיות המחמד שברשותם.

את ההקלות בייבוא חיות מחמד ניתן למצוא באתר משרד החקלאות

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

בני זוג הונגרים חותרים בקייק בנהר הדנובה מזהים שני נשרים בסכנת טביעה ומחלצים אותם כנסו לסרטון
ביום שישי האחרון ב 3.12.2021 יצאו אלפי מתנדבים ב 80 נקודות לאורך חופי ישראל, פעילי סיביה ואזרחים שאכפת להם

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן