מחפש כלוב לכלב שלך? כל מה שחשוב שתדע

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
כלוב לכלב

כלוב הוא כלי מצוין לשימוש לגור והלאה. כלבים נהנים מחללים דמויי מאורה, ששומרים עליהם חמימים ועוזרים להם להרגיש בטוחים. כלוב מספק מקום בטוח עבור הגור או הכלב שלך לישון או לנוח. הוא גם מקום נוח לשמור על הגור שלך מצרות כאשר אתה לא יכול להשגיח עליו. כלובים מועילים גם לנסיעות, ומשמשים גם כמקום בטוח לנסיעה ברכב וגם מקום נח לישון בלילה מחוץ לבית. 

בעת  בחירת כלוב לכלב, קחו בחשבון את הגודל והסגנון. הצרכים שלך יהיו שונים בהתאם לגיל הכלב שלך ולשימוש המיועד שלך בכלוב. 

סגנונות של כלובים

ארגזים לכלבים עשויים בדרך כלל מפלסטיק. כלובי פלסטיק לכלבים הם קלים, עמידים וקלים לניקוי. כלובי תיל לכלבים הם גם עמידים וקלים לניקוי, אך הם כבדים מכיוון שהם עשויים ממתכת. ארגזי פלסטיק בדרך כלל פחות קרירים מארגזי תיל. כלובי התיל מציעים הרבה זרימת אוויר, אבל הם פחות "דמויי מאורה" וחשופים מכל הצדדים. 

אם אתם מקבלים גור לאילוף, בחרו בארגז שקל לנקות אותו. במידה ואתם רוצים כלוב לנסיעה, חפשו ארגז קל משקל או כזה שמתקפל. אם אתה רוצה ארגז לכלב מבוגר ומאולף לישון או לנוח בו, כמעט כל סגנון יתאים. 

הגודל המתאים לכלב שלך

ארגז המשמש לאימון גמילה מצרכים צריך להיות מספיק גדול כדי שהגור יוכל לעמוד, להסתובב ולשכב. ויותר גדול והגור יכול לעשות קקי או פיפי בקצה אחד ואז לישון בקצה השני, להביס את המטרה. אם הגור קטן, הקטן את הכלוב בעזרת המחיצות שבאות בנוסף, המאפשרות התאמה אישית של הגודל.

עבור כלב בוגר, בחר ארגז שהוא לפחות גדול מספיק כדי שהכלב שלך יוכל לעמוד, להסתובב ולשכב. אם הוא קצת גדול מזה, זה בסדר. אבל אם הארגז גדול מדי הוא עלול לאבד את התחושה הדומה למאורה. 

היכן למקם את הכלוב?

אם יש לך רק כלוב אחד, שמור אותו במקום שקט בסלון או במטבח במהלך היום. כדי שהכלב שלך ירגיש בנוכחותך בקרבת מקום. העבר אותו לחדר השינה שלך בלילה כדי שתשמע את הכלב שלך אם צריך לשחרר אותו לעשות צרכיו או אם הוא חולה. כדאי לשקול לרכוש שני כלובים – אחד לשימוש בשעות היום ואחד שנשאר בחדר השינה לשנת לילה.

כיצד לאבזר את הכלוב?

ארגזי פלסטיק לכלבים מגיעים בדרך כלל בהרכבה מלאה. סיכויים רבים שיהיה עליך לחבר את הדלת או לאבטח את החלק העליון לתחתית. תהליך שקל לבצע על ידי ביצוע הוראות היצרן. ארגזי חוט לכלבים מגיעים בדרך כלל מפורקים לחלוטין ועשויים לדרוש הרכבה. ארגזי קנבס עשויים להגיע מקופלים, אך קל להגדיר אותם. פעל תמיד לפי הוראות היצרן המצורפות כדי להגדיר את הארגז שלך. אם הארגז שלך לא הגיע עם הוראות, בקר באתר האינטרנט של היצרן כדי לשלוח דוא"ל או להתקשר ולבקש את ההוראות.

הפוך את הכלוב לחלל נוח ונעים עבור הכלב שלך. הנח משטח ארגז (כרית) או שמיכה רכה בתחתית והוסף כמה מהצעצועים האהובים על הכלב שלך. במידה והארגז פתוח יותר כמו ארגז תיל, עטוף אותו בשמיכה, סדין או מגבת על החלק העליון. כך הוא יהפוך אותו לכהה , שקט יותר וחם יותר עבור הכלב שלך. 

איך לאחסן כלוב?

ארגזי תיל וכמה ארגזי פלסטיק מתקפלים לאחסון או לנסיעות. ניתן לפרק ארגזי פלסטיק כך שהחצי העליון והתחתון יתפרקו, אך סוגי ארגזים אלה אינם מתקפלים שטוחים. 

כל ארגז הוא קצת שונה, אז תמיד פעל לפי ההוראות שהגיעו עם הארגז שלך. אם אין לך עוד את ההוראות, או אם הארגז שלך לא הגיע איתם, התקשר ליצרן או בקר באתר האינטרנט שלו כדי לקבל הנחיות ספציפיות לקריסה של הארגז שלך. 

לרוב הכלובים יש לשוניות המאפשרות להפריד את דפנות הארגז מהחלק העליון והתחתון של הארגז. לארגזי פלסטיק יש תפסים או ברגים. הוצא אותם כדי להפריד את החלק העליון מלמטה. בעת קיפול הארגז, הסר תמיד את הכרית, השמיכות, הצעצועים וכל דבר אחר בכלוב לפני פירוקו.

שימוש נכון בכלוב

אין להשתמש בארגזים כדי לאכלס גור או כלב כל היום. גורים צעירים יכולים לשהות בארגז לפרקי זמן קצרים במהלך היום – בדרך כלל שעה אחת לכל חודש גיל. אבל צריך לשחרר אותם כדי ללכת לסיר, לאכול, לשתות ולשחק. כלבים מבוגרים יכולים לשהות בארגז לתקופות ארוכות יותר, אך לעולם אל תשאיר אף כלב בארגז יותר משש שעות. גורים וכלבים יכולים לישון בארגז לילה שלם, אבל השאר את הארגז בחדר שלך כדי שתוכל לשמוע את הגור שלך ולשחרר אותו אם הוא צריך ללכת לסיר הצרכים באמצע הלילה.

 

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

לצד חתולי הרחוב נדיר לפגוש צבים, אבל בקלות אפשר לפגוש קיפוד בעיקר בשעות הערב והלילה. מה כדאי לדעת אודותיו?

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן