חום גבוה? גם אצל כלבים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
מדידת חום לכלב

האם אתה יודע את חום הגוף הרגיל של הכלב שלך? אולי תופתעו לגלות שטמפרטורת הגוף הפנימית הרגילה של כלב גבוהה משלכם. זה מסביר מדוע הכלב שלך מרגיש כל כך חם ונעים בלילות קרים!

כבעל כלב, חשוב לדעת כיצד לבדוק את הטמפרטורה של הכלב ולפרש את הקריאה. להבין מה נורמלי ומה לא. דע מה לעשות אם זה לא נורמלי.

מהי טמפרטורת הגוף הרגילה של הכלב?

טמפרטורת הגוף הרגילה של כלבים היא 38.3 מעלות צלזיוס פלוס מינוס רבע מעלה. אם הטמפרטורה של הכלב שלך היא מחוץ לטווח זה, עליך לפנות לוטרינר שלך.

 מה לעשות אם טמפרטורת הגוף של הכלב אינה תקינה?

אם הטמפרטורה של הכלב שלך גבוהה או נמוכה בצורה מסוכנת, פנה מיד לוטרינר הפתוח הקרוב ביותר. במידת האפשר, פנו אליהם לייעוץ בדרך. אל תנסה לתת תרופות לכלב שלך בבית ללא עצת הוטרינר שלך.

אם לכלב שלך יש היפותרמיה (טמפרטורת גוף נמוכה), ייתכן שתרצה להשתמש בבקבוקי מים חמים כדי לחמם אותו. השתמש רק ברפידות חימום חשמליות במצב הנמוך ביותר ואל תשאיר אותן במשך זמן רב מדי. הקפד להשתמש בשמיכות או מגבות בין מקור החום לכלב שלך כדי למנוע כוויות. ודא שהכלב שלך יכול להתרחק מהם אם הם מתחממים מדי. ודא שמישהו מפקח על הכלב שלך בכל עת.

אם לכלב שלך יש היפרתרמיה (טמפרטורת גוף גבוהה), הציעו לו מים קרירים לשתות. אל תכריח את הכלב שלך לשתות אם הוא לא מעוניין. אתה יכול גם להשתמש במגבות ספוגות במים קרירים על גב הצוואר, בבתי השחי ובאזור המפשעה. אל תשאיר את המגבות הספוגות במקומן. פתח חלון ואפשר לאוויר קריר לזרום ולעזור בקירור.

כל שיטות לקרר או לחמם את הכלב שלך לא בהכרח פותרות את הסיבה לטמפרטורת הגוף החריגה. הקפד בכל זאת להביא את הכלב שלך לווטרינר לבדיקה.

כיצד למדוד את חומו של הכלב שלך?

ניתן למדוד את הטמפרטורה המשוערת של הכלב שלך באזור בית השחי. פשוט הנח את קצה המדחום באזור בית השחי והחזק את זרועו של הכלב כלפי מטה עד שהמדחום יצפצף. לאחר מכן, הוסף רבע מעלה לקריאה של מד החום כדי לקבל אינדיקציה כללית על טמפרטורת הגוף של הכלב שלך. שים לב שמדידה זו אינה מדויקת. אם יש לך ספק, פנה לווטרינר שלך לבדיקת טמפרטורה מקצועית.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

עומדים להפוך לסבא או סבתא? מזל טוב! בתוך פחות משלושה שבועות האוגרת ההריונית שלכם תמליט גורים חמודים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן