ערנות של אזרח הצילה סוס ששכב במצב קשה בצומת יאסיף

הגעתי למקום ומצאתי  סוס חבול, חלש, סובל מכאבים, העומד במרכז הכביש. לאור הסכנה, הורדנו אותו מהכביש והתחלתי לטפל בו ולתת לו מים. במקביל, הזעקתי את צוות הפינוי של המשרד על מנת לפנותו למתקן מוגן של משרד החקלאות להמשך טיפול ושיקום. בשל העובדה שלסוס אין בעלים, הוא יועבר לאימוץ בבית חם לאחר הטיפול במתקן מוגן
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
סוס במצב קשה

מדוברות משרד החקלאות נמסר שבעקבות תלונת אזרח שהתקבלה במשטרה אודות סוס חום, רזה ופצוע שנראה אתמול (ראשון, 18.07) שוכב בצומת מכר סמוך לעכו, הוזעקו למקום וטרינר מהלשכה המחוזית עכו של  משרד החקלאות ומשטרת ישראל, אשר העניקו לו טיפול ראשוני. בזכות המים שנתנו לו, הסוס החל להתאושש וחזרו אליו כוחותיו, הוא החל לקום ולהתאושש, ומיד רץ ישר לכביש ומשם ברח לשדות מדרום לכביש עכו-צומת יאסיף. מספר שעות מאוחר יותר, הסוס נראה בשנית כאשר עלה על הכביש הראשי. אזרחים שמו לב לסוס המסתובב בכביש, תפסו אותו בסיוע המשטרה, והעבירו אותו לשדה סמוך.

 

סוס נמצא במצב מוזנח יאסיף סוס במצב קשה מופנה לטיפול סוס במצב קשה

 

בתזמון מושלם, וטרינרית השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, ד"ר שרה וייל, הייתה באזור והחלה לטפל בו. היא הבחינה שהסוס סובל מכאבים, חבול ורזה מאוד. מבירור שנעשה התברר שלא ידוע מי הבעלים של הסוס. לאור מצבו, הוחלט לפנותו למתקן מוגן של משרד החקלאות ופיתוח הכפר להמשך טיפול ושיקום.

ד"ר שרה וייל, וטרינרית הלשכה המחוזית עכו בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות מסרה: "הגעתי למקום ומצאתי  סוס חבול, חלש, סובל מכאבים, העומד במרכז הכביש. לאור הסכנה, הורדנו אותו מהכביש והתחלתי לטפל בו ולתת לו מים. במקביל, הזעקתי את צוות הפינוי של המשרד על מנת לפנותו למתקן מוגן של משרד החקלאות להמשך טיפול ושיקום. בשל העובדה שלסוס אין בעלים, הוא יועבר לאימוץ בבית חם לאחר הטיפול במתקן מוגן".

נתקלתם בבעל חיים במצוקה למי אפשר לפנות ולדווח

משרד החקלאות קורא לציבור הרחב להמשיך ולדווח על מקרי התעללות בבעלי חיים או נטישת בעלי חיים על ידי בעליהם, למוקד המשרד, בטלפון: 6016*. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

במידה ונתקלתם בחיית בר במצוקה ניתן לפנות לעמותה "למען חיות הבר" שמפנות חיות בר במצוקה לטיפול וטרינרי ומחזירות לטבע

טלפון: 054-520-3071

אתר העמותה:  https://www.forthewildlife.co.il

 

 

מוצרים קשורים

נכתב על ידי חני

נכתב על ידי חני

חני היא כותבת המתמחה בנושאי בעלי חיים. כבר 15 שנה שהיא כותבת מאמרים וכתבות על חיות בר וחיות מחמד עבור מגוון כתבי עת ואתרי אינטרנט.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

חיסון משושה לכלבים: תרכיב משולב המגן מפני הידבקות ב- 6 מחלות כלבים מדבקות ונפוצות. מאילו מחלות הוא מגן? מתי צריך לחסן את

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן