קבלו אותם: 23 אימוג'י חדשים של גזעי כלבים

גם לכלבים מגיע! אפליקציה חדשה וחינמית מאפשרת להוסיף למקלדת בסמארטפון 23 אימוג'י חדשים של גזעי כלבים שונים. אז איזה גזע אתם הכי אוהבים?
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
אחרי שהושקו אימוג'י של בני אדם בצבעי עור שונים – מגיע גם תורם של הכלבים. אפליקציה חדשה מאפשרת להוסיף למקלדת שלכם 23 אימוג'י חדשים של סוגי כלבים שונים. את האפליקציה החדשה, שאוהבי הכלבים בוודאי ישמחו לשמוע שהיא חינמית לחלוטין, השיק ארגון צדקה בריטי. המטרה: לשים דגש על השונות בין הכלבים. קראו עוד: הפטנט שיעזור לכלב שלכם לשרוד את הקיץ מגדלים כלב? אתם ודאי כותבים עליו לא פעם בשיחות הווטסאפ שלכם – ונאלצים להסתפק באימוג'י פשטני של כלב לא ממש מזוהה. מעכשיו זה יכול להשתנות. ארגון צדקה בשם Dogs Trust, אשר מטרתו שמירה על איכות חייהם של הכלבים בממלכה הבריטית, השיק אפליקציה חדשה שמאפשרת לכם להוסיף 23 סוגים של אימוג'י – כל אחד מייצג גזע אחר של כלבים. קראו עוד: מדריך אילוף: איך מדברים עם כלבים? בין היתר תמצאו באפליקציה אימוג'י של טרייר, פאג, רוטויילר, בוקסר ואפילו קוקר ספנייל – כולם גזעי כלבים נפוצים מאוד ואהובים, גם בישראל. האיורים, אגב, מבוססים על כלבים שממתינים לאימוץ בכלביות השונות של הארגון, והמטרה היא לקדם את נושא אימוץ הכלבים – במקום רכישתם, נושא שעולה לכותרות לא פעם גם בארץ. האפליקציה זמינה באייפון ובאנדרואיד.
נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

ציפור גן העדן חיה ביערות טרופיים באוסטרליה ובאיים שמסביב. הם כונו "ציפורי אלוהים", ומכאן נגזר השם "ציפור גן עדן".

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן