לטיול יצאנו: מסלולי טבע ידידותיים לכלבים

מחפשים דרך אתגרית לבלות את ימי החג וחול המועד עם הכלב? אין שום בעיה. קיבצנו עבורכם מספר מסלולים המתאימים לכלבים האוהבים מים, הליכות, פריחה - או סתם זמן איכות נהדר עם הבעלים האהובים עליהם. אז הצטיידו בכובע, נעלי הליכה ובקבוק מים - ולא לשכוח מים גם לרקסי!
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

קשה לפספס את זה – האביב כבר כאן, ואיתו גם הימים הארוכים והנפלאים לטיולים ברחבי הארץ. אם אתם מעוניינים לצאת לחיק הטבע אבל מתלבטים מה לעשות עם כלבכם האהוב, מצאנו את הפתרון עבורכם – הנה כמה מסלולים מומלצים למסע רגלי שישעשעו גם את הכלב. רק לא לשכוח לשתות הרבה מים!

עוד בנושא: מקומות הבילוי שיארחו אתכם עם הכלב

הגליל העליון – מפלי פרוד בנחל צלמון: נחל מקסים, שופע מפלים קטנטנים לבילוי מרענן. תוכלו לחנות באחד החניונים, לטייל לפי הסימון הכחול ולבחור את גובה הטיפוס שמתאים לכם על האבנים והסלעים הרטובים. הנחל זורם בסמוך לקיבוץ, ובאזור תוכלו למצוא גם מערה מרתקת וכרי דשא מקסימים ורחבים – ואולי אף לעצור לפיקניק קטן על גדת הנחל (לא לשכוח לנקות אחריכם). מסלול למי שמעוניין ליהנות מהמפלים השוצפים, להשתכשך במים הקרירים ולהתפנק בפיקניק פסטורלי-  מתאים בדיוק לימים החמים הדורשים בילוי קיצי ומרענן.

דרגת קושי: בינונית, מתאים לכלבים שאינם חוששים ממים.

העמקים – פארק העמקים:

סמוך לצומת העמקים, ממש על גדות נחל קישון, תוכלו למצוא את פארק העמקים. דרך העפר העוברת לאורך הגדה מספקת לכם אפשרות להתרשם במו עיניכם מהזרימה המרגיעה של המים, מהצמחייה הפסטורלית ומהנוף המקסים- למשל רכס הכרמל, הנגלה אליכם כאן במלוא תפארתו. בסוף המסלול תמצאו את "אי האקליפטוס", אי קטן ונפלא ממש במרכז הנחל. אפשרות נוספת לתצפת על הנוף, היא גם ממסילת הרכבת הישנה העוברת על גשר אבן טורקי, ממש לא רחוק מהנחל.

דרגת קושי: קלה, מתאים לכל סוגי הכלבים (בעיקר אלו האוהבים הליכות).

הכרמל – גבעת הרקפות:

ממזרח לכביש 672 תמצאו פנינת טבע קסומה וצבעונית – גבעת הרקפות. רק דמיינו לעצמכם גבעה יערית ונפלאה, מכוסה מרבדים על גבי מרבדים של רקפות פורחות הצוחקות בשמש. נשמע טוב? הוסיפו לסיפור גם פלג מים קטן ושלו, שם תוכלו לשכשך את הרגליים ולצנן את כלבכם האהוב. בנוסף, תוכלו לקיים באזור פיקניק טעים ומפנק בשולחנות הפיקניק הפזורים בחורשת האורנים, ממש מצידו השני של הכביש ממנו הגעתם.

דרגת קושי: קלה מאוד.

ירושלים – ציר המעיינות:

קצת אחרי בית החולים 'הדסה עין כרם', אחרי שעברתם את הישובים אורה ועמינדב, ממשיכים להר עמינדב ומגיעים למסלול שופע מים, מושלם עבור כלבים האוהבים להשתולל במים. המסלול (שאינו מעגלי, אלא דורש הליכה וחזרה), מתחיל כמסלול טבע רגיל לכל דבר. הדבר הראשון שיסב את תשומת ליבכם לכך שזהו אינו מסלול רגיל, הוא הנוף: הרי ירושלים פרוסים למולכם ומשאירים אתכם ללא נשימה. לאט לאט, יחשפו אליכם גם שלושת המעיינות אליהם הגעתם. מים קרירים ומרעננים, מסלול מוצל ונוף שאין לו תחליף- נכון שזה נשמע נהדר לטיול עם הכלב?

דרגת קושי: בינונית. נדרשת הליכה (כ-3.5 שעות) ומומלץ להצטייד בנעליים להליכה במים.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

האכלה נכונה של החתלתול שלך מלידה ועד בגרות היא הדרך הטובה ביותר לשמור על חיית המחמד שלך בריאה ומאושרת.
בדרך כלל החתול בא קודם איך מייצרים הרמוניה בין החתול לבן המשפחה החדש
מלכודות ידידותיות לחיות מחמד וחלופות לחומרי הדברה

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן