בדקו: האם כדאי לרכוש ביטוח בריאות פרטי לחיית המחמד שלכם

טיפול בחיית מחמד הוא עסק יקר, אך כאשר החיה שלכם חולה, פצועה או זקוקה לניתוח – מדובר בעסק יקר עוד יותר, שעשוי להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. כך יכול ביטוח בריאות פרטי להקל על הנטל
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
ביטוח בריאות פרטי

חברו הטוב ביותר של האדם עשוי להיות הוצאה כספית יקרה במיוחד. לצד הוצאות שוטפות על מזון, טיפוח, צעצועים, פנסיון וכדומה, טיפול בחיית מחמד כרוך גם בהוצאות רפואיות רבות, ולמרבה הצער אין קופות חולים שמספקות שירות ציבורי לחיות מחמד. בדומה לבני האדם, גם כלבים וחתולים נזקקים במקרים מסויימים לבדיקות אבחנתיות (רנטגן, אולטרסאונד ודופלר צבעוני, טומוגרפיה ממוחשבת, CT ,MRI), אשפוז, ניתוחים, רכישת תרופות, טיפולי פיזיותרפיה, בדיקות מעבדה והוצאות קבורה – והנזק לכיס רב. 

מסיבה זו תחום הביטוח הפרטי לחיות מחמד, שעלותו עומדת על עשרות שקלים בחודש בלבד, תופס תאוצה בשנים האחרונות, ואיתו עולה השאלה האם זה כדאי? לפני שאתם מחליטים אם לרכוש ביטוח בריאות פרטי כדאי שתשאלו את עצמכם האם אתם יכולים לעמוד בתשלום לווטרינר, מבלי שזה יבוא על חשבון הוצאות אחרות הנוגעות למשק הבית. מהצד השני של המתרס, כדאי שתשאלו את עצמכם האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לממן את הטיפול הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם.

3 מקרים בהם ביטוח פרטי יכול להיות גלגל ההצלה שלכם

מחלה או פציעה

הסיבה העיקרית לרכישת ביטוח בריאות עבור חיית המחמד שלכם היא כדי לממן את העלויות הרפואיות הגבוהות עקב מחלה או פציעה. עלות של התייעצות עם רופא מומחה עומדת על סכום של כ-200-300 שקלים ועלות של ניתוח יכולה להגיע עד לכדי 15 אלף שקלים. במידה וקטסטרופה פוקדת את חיית המחמד שלכם, כגון גידול סרטני או תאונה קטלנית, תאלצו לעמוד בפני הוצאה גבוהה ולא צפויה. ביטוח פרטי יאפשר לכם לממן את הבדיקות, הטיפולים וכן את הניתוחים היקרים, במידת הנדרש.

כמו כן, תמיד תוכלו להיכנס לפורום מחלות חיות כדי לשאול שאלות ולהתייעץ, כמובן שהדבר אינו תחליף לייעוץ מקצועי של וטרינר מומחה.

ביטוח פרטי לחיות

קשה לעמוד בעלויות הגבוהות של הטיפולים הרפואיים

הטיפול הטוב ביותר

ביטוח בריאות פרטי מאפשר גישה לטיפולים החדשניים והיעילים ביותר שנכנסו לשוק בשנים האחרונות, שמחירם בהחלט לא נוח לכיס. אם חיית המחמד שלכם היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה ואתם מוכנים לעשות הכול כדי להביא להחלמתה, ייתכן כי ביטוח פרטי הוא הפתרון.

בעיות בריאותיות הקשורות לגזע

אחד הדברים שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם רוכשים ביטוח פרטי הוא האם הכלב או החתול שלכם שייכים לגזע בעל נטייה לבעיות בריאותיות. כלבי לברדור, למשל, סובלים בשכיחות גבוהה מבעיות מפרקים, בעיקר באזור האגן והמרפקים, אשר דורשות התערבות כירורגית וטיפולים יקרים. אם אתם לא רוצים להתפשר על הבריאות של הכלב שלכם, ביטוח פרטי יעזור לכם לממן את ההוצאות הכבדות ואת הטיפולים הטובים ביותר.

קראו עוד: כך תדעו: מתי חשוב לקבל חוות דעת שנייה לבעלי חיים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

ביון ראשון 18.07 אזרח הבחין בסוס השוכב בצומת מכר סמוך לעכו הודיעה למשטרה ומשם התחיל מסע הצלה של המשטרה , פקחים ווטרינרים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן