מזון לבעלי חיים Monge ו-BELCANDO

בחירת מזון היא אחת החלטות הכי חשובות שבעלי כלבים וחתולים מחליטים למען חיית המחמד שלהם. החלטה זו היא משפיעה ביותר על איכות ואורך חייהם. הפעם בחרנו להציג שני מותגים מזון מובילים מארץ המגף, לשיפוטכם.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
מונג אוכל לכלבים

דרבי איטלקי מותג מזון פרימיום לבעלי חיים תוצרת איטליה מונג' VS בלקנדו, השארנו לכם להחליט

 

מונג' מותג מזון איטלקי מוביל המשלב טעם מצויין ורכיבים איכותיים. במונג' מציעים מגוון רחב של אפשרויות תזונה יבשה ורטובה מתאימות בדיוק לצרכים התזונתיים של חיות המחמד.

למותג וותק על 50 שנה על פיתוח מזון מעולה שיעניק לבעלי כלבים וחתולים מגוון אפשרויות תזונה מרעננות, מגוונות ואיכותיות.

מרכיבים תזונתיים מובחרים לחיות מחמד 

תזונה מלאה ומאוזנת המבוססת על אחוז גבוה של רכיבים מהחי בתוספת רכיבים ייחודיים מהצומח, ומותאמת האינסטינקטים הבסיסיים של כלבים וחתולים.

המותג מייצר מזון איכותי המתאים לכלבים וחתולים מכל הגזעים הסובלים מרגישויות למרכיבי מזון שונים, המזון מכיל מקור ראשון של פחמימה (אורז).

המרכיבים של המזון מיוצרים לפי מגוון פרמטרים חשובים כמו: גיל, משקל, סגנון חיים הצרכים הבריאותיים הייחודיים לו כמו: סוג רגישויות למזון, בעיות בריאותיות שונות ועוד.

המזון מכיל פורמולה מתקדמת אשר עונה על כל הצרכים התזונתיים של כלבכם וזאת אודות מחקר מקיף על הרגלי התזונה של כלבכם שנערך באיטליה.

מזון עשיר בדגים ופרוביוטיקה הבאה לשמור על מערכת העיכול של כלבכם. כמו כן, מכיל שמנים שונים על מנת לשמור על פרווה בריאה ומבריקה.

מונג אוכל כלבים

מה מיוחד במונג'?

המזון מכיל מעל 65% רכיבים מן החי  – כל סוגי המזונות המבוססים על כמות גבוהה של חלבון ממקורות מהחי שנבחרו בקפידה, ללא עור, עצמות או שאריות, ממש כמו שחיות אוכלות בטבע.

מגוון סוגי חלבון – המזון של מונג' מתאים לכל סוגי הכלבים והחתולים כולל מגוון רחב של סוגי חלבון: צבי, אווז, אנשובי, דג קוד, סלמון, טונה בופלו ועוד.

איזון תזונתי מושלם לבעלי חיים – שילוב בין רכיבים מן החי לרכיבים ייחודיים ואיכותיים מהצומח: פירות יער, צמחים ושורשים המספקים ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים חיוניים לתפקוד בריא וחיים מאושרים.

BELCANDO – בלקנדו מזון סופר פרימיום הוליסטי המיוצר בגרמניה

בלקנדוBelcando הוא מותג גרמני איכותי מאוד, המתמחה בבחירת חומרי הגלם נבחרים, בעלי טעימות ורמת עיכול גבוהה במיוחד עם דגש על בשר כמרכיב עיקרי בפורמולות המזון היבש.

מרכיבים תזונתיים של בלקנדו 

המותג מייצר מזון נבחר, סופר פרימיום הוליסטי, יבש ורטוב, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, ללא חלבון סויה, מקור בשר איכותי הראוי למאכל אדם ובעל רמת טעימות גבוהה.

המזון אינו מכיל ללא דגנים – Grain Free – עוף ודג – שק 12.5 ק"ג בלקנדו Belcando

המזון מיועד לכלבים וגורים שפתחו סבילות או אלרגיות לגלוטן או לדגן.

הדגש העיקרי הוא על חומרי גלם איכותיים, המגיעים מספקים קטנים ובינוניים מגרמניה, לצד פורמולות בהן בשר טרי הוא רכיב מרכזי בשיעור גבוה.

בלקנדו מתבססת על ספקי מזון מקומיים המבטיחים כי רכיבי הפורמולות יהיו הטריים והאיכותיים ביותר שניתן להשיג, ובכך מקנים לפורמולות טעימות ורמת עיכול גבוהה במיוחד.

בלקנדו אוכל לכלבים

רכיבים ייחודים עם יתרונות בריאותיים לבעלי חיים:

* קריל: סרטנים אנטארקטיים קטנים הנחשבים לסופר-מזון מן הים. הקריל מכילים חומצת אומגה 3 בריכוז גבוה, דבר המסייע לשמירה על גמישות התאים, וכן מכילים אסטקסנטין רב הנחוץ לחיזוק מערכת החיסון וכך מסייע למערכת החיסונית של בלעלי החיים להילחם ברדיקלים החופשיים המצויים בגוף.

הקריל מכילים בנוסף ויטמינים, חומרים מזינים ומינרלים רבים.

* זרעי ענבים: שמן זרעי ענבים המופק בכבישה קרה מעניק לפורמולות המזון נוגדי חמצון בשיעור גבוה במיוחד. בדומה לאסטקסנטין, גם נוגדי החמצון נחוצים למערכת החיסונית להילחם ברדיקלים החופשיים המצויים בגוף של בעלי חיים.

* זרעי צ’יה: זרעי צ’יה מהווים מקור אנרגיה משמעותי, תורמים רבות לנראות הפרווה, מחזקים את מערכת העיכול עשירים ברכיבים תזונתיים כדוגמת ברזל, סידן, סיבים תזונתיים ועוד.

זרעי צ’יה נחשבים דיאטטיים במיוחד ובכך שומרים על הכלב מעודף משקל.

* אמרנט: תחליף איכותי לדגנים המכילים גלוטן.

האנרגיה מהאמרנט נספגת בדם של בעלי החיים לאט יותר מאנרגיה של פחמימות אחרות, ובכך נשארת לזמן רב יותר.

בנוסף, האמרנט שומר על רמת הגלוקוז בדם ומספק תחושת שובע למשך זמן רב.

לסיכום אלה שניי מותגי מזון לכלבים וחתלים  נהדרים שיכולים להתאים לכלב או החתול שלכם ובהחלט להילקח בחשבון.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

מקאו הם אולי הציפורים הכי קלות לזיהוי במשפחת התוכים. ציפורים אלה צבעוניות ומשעשעות נשמרו כחיות מחמד במשך מאות שנים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן