בחירת תחפושת מושלמת לפורים לכלבים וחתולים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
תחפושות לכלבים וחתולים

פורים הוא חג שמח ומבדח, אנו בטוחים שאתם מתרגשים בדיוק כמונו. אנחנו אוהבים לחגוג עם תחפושות מטופשות ואיפור מצחיק, ומי אמר שאי אפשר למצוא גם לכלב או לחתול שלנו תחפושת?
חיית המחמד שלנו היא חלק מהמשפחה ואין כיף מלצלם את הילדים יחד איתה .
בין אם הם מתחפשים לדבורה, לכריש, לדרקון, או לחתן עם חליפת טוקסידו, יש כמה קווים מנחים שכדאי לעקוב אחר הבטיחות והנוחות שלהם.
כאן, אנו חולקים כמה טיפים לבחירת תחפושת לפורים ידידותית לכלב או לחתול שלך.

אם התחפושת לא מתאימה, אל תגרום לחיית המחמד ללבוש אותה

בדיוק כמו זוג הג'ינס האהוב עלינו, תחפושות לחיות מחמד לא צריכות להיות צמודות מדי או רפויות מדי.
חיות מחמד אינן יכולות לומר לנו מתי משהו מרגיש מגביל מידי. פריטים רחבים יכולים גם להוות סכנת מעידה/חנק. אם התחפושת לא מתאימה, אל תגרום לחיית המחמד שלך ללבוש אותה, חשוב שיהיה לה נוח עם התחפושת.

תחפושת לכלבים
כלב סופרמן

כיסוי ראש ופאות

כיסויי ראש ופאות המיועדות לכלבים וחתולים, לרוב יש עליהם גומייה. קשה מאוד למצוא התאמה מתאימה עם רצועות אלסטיות שיושבות סביב הסנטר/צוואר העליון של חיית המחמד. אם הרצועה הדוקה מדי, היא עלולה ללחוץ בעור ולגרום לטראומה. בחר משהו שיושב לכיוון החלק האחורי של הראש או נח ברכות על האוזניים. ככל שהפריט דורש פחות הידוק, כך לחיית המחמד יהיה נוח יותר.

תחפושת לכלבים וחתולים
תחפושת לכלבים וחתולים

איפור וצבע

זה מאוד מפתה לצייר עיצובים על חיית המחמד שלך בתקופה זו של השנה. נראה שאנשים רבים רוצים בן לוויה ורוד ניאון או להפוך את הכלב או החתול הלבן שלהם לזברה. בחירת צבע על בסיס צמחי ולא רעיל חיונית למניעת תגובות לכימיקלים ותוספים אחרים. אל תשתמש באיפור אנושי על חבריך הפרוותיים, זה בדרך כלל לא בטוח לחיות מחמד. אם אתה רוצה עזרה בבחירת צבעים או איפור ידידותיים לחיות מחמד, בקר בחנות החיות המקומית שלך לקבלת הדרכה. חלק מהמוצרים אפילו נשטפים בשטיפה אחת!

בלי פינוקים מסוכנים

עם כל מגוון הממתקים בפורים, חשוב לעקוב אחר הפעילויות של חיית המחמד. בקש מחבריך וילדיך לא לתת פינוקים או ממתקים ללא רשותך. תמיד הודע לסובבים אותך ששוקולד וממתקים אחרים יכולים להיות רעילים מאוד לחיות המחמד. שיתוף הידע הזה יכול לסייע במניעת בליעה מקרית של רעלן. אולם תאונות קורות, ואנחנו כאן בשבילך אם כן. אם אתה חושד שחיית המחמד שלך אכלה שוקולד או פריטי ממתקים אחרים, אנא בקר אצל הוטרינר לבדיקה. זה יכול להציל את חיי חיית המחמד שלך!

משלוח מנות לכלבים / חתולים

קיימים משלוחי מנות גם לכלבים וחתולים כן כן לא תאמינו, מבלי לסכן את בריאותם כמובן. אז מה שמים במשלוח המנות? חטיפים המתאימים לכלבים או חטיפים לחתולים, צעצועים ומשחקים, עצמות לכלבים ועוד.

לסיכום

אנו מקווים שהעצה הזו תספק לכם כמה קווים מנחים בסיסיים ליהנות מחג פורים שמח ומבדח עם חיית המחמד שלכם. ניתן לרכוש תחפושות לכלבים וחתולים בחנויות השונות לחיות.

הצוות המקצועי שלנו בפט נט ישמח להתאים לחיית המחמד שלכם פינוקים למשלוחי מנות כיד המלך.

תחפושות מצחיקות לכלבים וחתולים
נכתב על ידי מירב

נכתב על ידי מירב

מירב היא כותבת מאמרים מקצועית הכותבת בצורה מעניינת ורהוטה על מגוון נושאים. היא בעלת תואר שני בעיתונאות וכתיבה יוצרת. מירב מפרסמת מאמרים בבמות שונות - ממגזינים פופולריים ועד כתבי עת אקדמיים.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

תוכי דררת קרמר (Indian Ringneck Parakeet) הוא ציפור יפה מאוד וגם חיית מחמד פופולרית. הוא דורש הרבה תשומת לב וטיפול.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן