Vet Life אוכל רפואי לכלבים טבעי מבית FARMINA

פרמינה נקטה בגישה מאוד שונה מיצרני המזון הרפואי הקיימים בשוק היא המשיכה את הערכים של מותג הפרמיום העטור שבחים Natural & delicius והכילה אותם על המותג האוכל הרפואי שלה
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
Vet Life

Vet Life הוא המותג הראשון בעולם למזון רפואי לכלבים וחתולים שכל הרכיבים שלו הם טבעיים. הנוסחאות שפותחו למותג המזון הרפואי הם תוצר של מחקר ופיתוח מדעי שבוצעו ע"י פרמינה בשיתוף פעולה עם יו"ר תזונת בעלי חיים באוניברסיטת נאפולי פדריקו השני  . פרמינה פיתחה עבור מותג המזון הרפואי של Vet Life מגוון נוסחאות לטיפול ובמניעה חזרתם של מצבים רפואיים ספציפיים כמו למותגי אוכל רפואי אחרים בשוק Vet Life יודעת לתת מענה למגוון רחב של רפואיות נפוצות ושכיחות בקרב חתולים וכלבים. אבל ההבדל המשמעותי שפרמינה מאמינה שחברנו הולכי על ארבע הכלבים והחתולים מגיע מגיע לצרוך מזון טבעי והמותאם כמה שאפשר ביולוגית לצרכים של הכלב או החתול.

FARMINA משנת 1965 חוקרת ומפתחת מזונות לכלבים וחתולים

מעטות החברות המזון כלבים או חתולים שמציעים אוכל רפואי לחיות מחמד מדובר בחברות וותיקות שקמו באמצע המאה 20 כמו FARMINA/ המזון הרפואי מבוסס על מחקר ופיתוח וידע שהצטבר בתעשייה במשך עשורים רבים עם שיתוף פעולה מתמשך עם חוקרים מובילים באקדמיה. לא תמצאו חברות בוטיק או חברות יחסית חדשות שנפתחו בשנות ה 90 שמציעות אוכל רפואי לכלבים או חתולים. אבל כמו שהזכרנו בהתחלה פרמינה נקטה בגישה מאוד שונה מיצרני המזון הרפואי הקיימים בשוק היא המשיכה את הערכים של מותג הפרמיום העטור שבחים Natural & delicius והכילה אותם על המותג האוכל הרפואי שלה רק שערכים של טעימות גובהה ואינדקס גליקמי נמוך מקבלים משמעות גובהה יורת שמדובר באוכל רפואי לכלב או החתול.

למה אינדקס גליקמי וטעימות גבוהה חשובים כל כך באוכל רפואי לכלבים וחתולים

רוב המזונות התעשייתיים לחיות מחמד בשוק מכילים 40% עד 60% דגנים  העשירים בפחמימות. עיכול פחמימות צורך הרבה אנרגיה מהכלב מעלה את האינדקס הגליקמי בגוף מלבד שהם חושפים את חיית המחמד שלנו למגוון מחלות שבראשם השמנת יתר שמובילה למחלות נוספות הם גורמים למערכת העיכול לעבוד קשה יותר ולצרוך יותר אנרגיה שחיית המחמד שלנו צריכה להחלים מזון שהוא בעל אינדקס גליקמי נמוך אנחנו מאפשרים לגוף שלחיית המחמד שלנו להשקיע את האנרגיה בהחלמה ולא בעיכול מרכיבים שצורכים הרבה אנרגיה ומזינים פחות ואף מזיקים.

אחת הבעיות שבעלי כלבים וחתולים נתקלים שחיית המחמד שלהם לא אוהבת את האוכל הרפואי, בפרמינה מבינים שיש חשיבות רבם לרמת טעימות של המזון הרפואי ולכן הקפידו גם Vet Life שרמת שהאוכל יהיה טעים כמו ב N&D.

אילו עוד ערכים תזונתיים מציעה פרמינה במותג המזון Vet Life

  • שימוש בנוגדי חמצון טבעיים  תמציות עשירות  בטוקופרולים לשימור טבעי של מזון. בנוסף מוצרי Vet Life ארוזים בשיטה מיוחדת שבה גז חנקן מחליף את החמצן בעת האריזה למנוע חמצון של המזון וכך טריות ואיכות הערכים התזונתיים נשמרים לאורך זמן ללא שימוש בחורי שימור תעשייתיים הפוגעים בבריאות
  • שימוש בדגנים קדומים(כוסמת, שיבולת שועל) שומר על רמת  אינדקס גליקמי נמוך. אינדקס גליקמי נמוך חשו מאוד לתהליך החלמת הכלב או החתול.
  • ניסויים הומניים פרמינה לא מחזיקה בתנאי מעבדה כלבים או חתולים על מנת לבצע ניסויים ולבדוק את יעילות ובטיחות המזונות פרמינה משתפת פעולה עם וטרינרים ובעלי כלבים וחתולים במהלך הניסוי ובכך רק התזונה משתנה באורך חייהם של חיות המחמד במהלך הניסוי.

לאילו בעיות רפואיות לכלבים וחתולים מציעה Vet Life תמיכה באוכל רפואי

לווט לייף מגוון רחב מאוד של מזון רפואי לכלב והחתול הנותנים מענה ספציפי למגוון בעיות רפואיות

מזון היפואלרגני לכלב או החתול ומזון לטיפול באלרגיה ורגישות בעור ובקיבה

רשימת מזונות רפואיים חלקית של Vet Life בעיות נפוצות שלפעמים צריך לפתור אותם באמצעות מזון רפואי ייעודי למגוון בעיות באדיבות החנות גג לחיות בהמלצת היבואן למפיץ מורשה עם איכות שרות גבוה למותג.

לטיפול בהשמנה כלבים
מזון היפואלרגני לכלבים
מזון היפואלרגני לחתלים

לרשימת המזנות הרפואיים המלאה כנסו לדף המותג Vet Life בגג לחיות

אוכל רפואי לכלב לטיפול בעיות בכבד
אוכל רפואי לחתול לטיפול בעיות בכבד
אוכל רפואי לחתול לטיפול בדרכי השתן

נכתב על ידי חני

נכתב על ידי חני

חני היא כותבת המתמחה בנושאי בעלי חיים. כבר 15 שנה שהיא כותבת מאמרים וכתבות על חיות בר וחיות מחמד עבור מגוון כתבי עת ואתרי אינטרנט.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

תוכי נזירי המכונה גם קוואקר , המכונים לעיתים קרובות "ליצנים", ידועים באישיותם החביבה והקומית ובאופי האנרגטי והילדותי שלה
הטיפול וההכנה לפני שמביאים הבייתה תוכי חדש לפעמים עושה רושם של הרבה יותר פשוט ממה שזה באמת, אך לא כדאי להקל בזה ראש

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן