כלבים שיסתדרו טוב עם החתול שלך

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

אם אתה רוצה לחלוק את הבית שלך עם חתולים וכלבים כאחד , חפש גזע כלבים שבדרך כלל ידידותי לחתולים. לגזעים מסוימים יש נטיות שעוזרות להם להסתדר עם מינים אחרים. לדוגמה, כלבי עבודה רבים גודלו כדי לשמור על בני משפחתם ולהגן עליהם, כולל בעלי חיים אחרים. כלבים ספורטיביים, כמו רטריברים וספניאלים, מסתדרים בדרך כלל עם כל אחד, כולל חתולים. וכלבי צעצוע גודלו בעיקר כדי להיות בני לוויה אוהבים אפילו למינים אחרים.

להלן  גזעי כלבים שלעתים קרובות מסתדרים עם חתולים

ביגל

ביגלים הם תת-קבוצה של כלב ציד הנקרא כלב ריח. זה שאומר שהם משתמשים בחוש הריח יוצא הדופן שלהם כדי לרחרח טרף. כלבים אלה צדו באופן מסורתי בלהקות גדולות יחד עם סוסים, ולכן היה הכרחי שהם יסתדרו עם חיות אחרות. ביגלים הם חברותיים וחביבים. ורובם יחיו באושר עם חיות אחרות, כולל חתולים. סביר להניח שהם יראו כעוד חבר בלהקה. 

ביגל

כלב הבאסט

כמו הביגל, גם כלב הבאסט הוא כלב ריח. ככלב להקה, כלבי באסט הם ידידותיים וידידותיים. עם רגליהם הקצרות וגופם הארוך והכבד, כלבי הבאסט נעים לאט. וזה אידיאלי לחיים עם חתולים, מכיוון שהם כנראה לא יפחידו את חבריהם החתוליים. הם כלבים נאמנים, סבלניים ונמוכים. 

באסט

3, קאבלייר קינג צ'ארלס ספנייל

הספנייל Cavalier King Charles הוא חלק מקבוצת הצעצועים של מועדון הכלבנות האמריקאי. הם גודלו להיות כלבי ברכיים אוהבים, נאמנים ובני לוויה ידידותיים. גזע זה יכול להסתדר כמעט עם כל אדם וחיה שניתן להעלות על הדעת, כולל חתולים. הם יצורים קטנים מסתגלים ועדינים.

קבאליר

קולי

אם אתה זוכר את לאסי (קולי מחוספס), אתה יודע שקולי הם אוהבים, לא לוחמים. למרות שלא כל כלבי הרועים חיים טוב עם חתולים, קולי קצת יותר רך. בניגוד לשאר גזעי הרועים, הקולי בדרך כלל נמנע מרדיפה או עוינות. בנוסף, קולי נוטים להיות כלבים עדינים, כולל עם ילדים וחיות מחמד משפחתיות אחרות. 

קולי

גולדן רטריבר

אחד הגזעים הפופולריים ביותר בעולם, הגולדן רטריבר הוא כלב עדין באמת. ונימוסיו הטובים מתרחבים גם לחתולים וגם לאנשים. גולדן רטריבר הם אוהבים ובעלי אופי מתוק, מסתגלים ומתרגלים. ככלבים בעלי יכולת אילוף ונעימים לאנשים, ניתן ללמד את רוב הזהובים לחיות בהצלחה עם חתולים.

גולדן רטריבר שחום

פודל

פודלים מגיעים בשלושה גדלים: סטנדרטי, מיניאטורי וצעצוע. שלושתם אינטליגנטים ביותר וניתן לאמן אותם להתנהג סביב חתולים. הזנים הקטנים והצעצועים הקטנים יותר מסתדרים עם חתול אף יותר. למעשה, פודלי צעצוע הם בערך בגודל של חתולים ממוצע. לעתים קרובות יהפכו לבני לוויה קרובים ולחברים למשחק עם חבריהם החתוליים.

פודל

מלטז

במשקל של פחות משבעה קילו בממוצע, המלטזי הוא בערך בגודל של חתול. זה מה שגורם לחתולים רבים להרגיש בנוח סביבו. גזע צעצוע זה הוא בן לוויה עדין ואוהב עם גישה נוחה. מלטזי בדרך כלל בסדר בשכיבה על הספה, מתעלם הרבה מכל דבר אחר שקורה, כולל פעילויות של חתול.

מלטזית לבנה

ניופאונדלנד

ניופאונדלנד הם הענקים העדינים של עולם הכלבים. הם סבלניים, רגועים ומגוננים על בני משפחתם. הם בדרך כלל נהדרים עם אנשים מכל הגילאים וחיות מחמד מכל הסוגים, כולל חתולים. גזע גדול זה ידוע בדרך כלל בהתנהגותו השלווה וברמת הפעילות הנמוכה במקצת, כך שגודלו לא אמור להיות כל כך מאיים עבור חתול.

גור ניופאונדלנד

פומרניאן

הפומרניאן הוא כלב צעצוע נמרץ ומרתק. בקילו וחצי בלבד, הם קטנים יותר מרוב החתולים. אז הניבים הקטנים והרכים האלה הם לא בדיוק מהווים איום על חברים חתולים. הם בדרך כלל כלבים בעלי חיבה עם רמת אנרגיה מתונה, והם נוטים לחיות בשלווה עם חיות מחמד אחרות, כולל חתולים. 

פומרניאן

פאג

פאגים הם כלבים קטנים מקסימים ומאושרים שיכולים להסתדר עם כמעט כל אחד. לרוב הפאג'ים אין את הנטייה לרדוף אחרי חתול או להטריד אותו בדרך אחרת, כך שהם בדרך כלל יכולים לחיות בהצלחה עם חתולים. למעשה, מכיוון שפאגים הם כלבים כל כך ידידותיים וחברתיים, חתול יכול לעזור לחבר להם כאשר בני האדם שלהם אינם. 

פאג.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

נכתב על ידי רייצ'ל לוין

רייצ'ל הגיעה לארץ מהעיר ניו יורק. היא עובדת כמנהלת חשבונות ביום, אך בשעות הערב ובסופי השבוע היא מקדישה את זמנה לכתיבה על חיות מחמד, התשוקה האמיתית שלה. רייציל היא בעלים של סקופי, כלב מעורב וחכם.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן