ירקות מומלצים לכלב שלך

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
ירקות מומלצים לכלבים

כשמדובר על אוכל לכלבים – הם לא בהכרח צריכים ירקות טריים כדי לענות על כל הצרכים התזונתיים שלהם, אבל הם יכולים לספק מנה יפה של תוספת ויטמינים וחומרים מזינים. הם גם משמשים כתוספת פנטסטית לארוחה דלת שומן ובריאה ותחליפי טיפול לכלבים בתוכניות הרזיה.

זכור שלמרות שיש ירקות ובטוחים ומהנים עבור הכלב שלך, שום פינוק לא צריך להוות יותר מ-10 אחוזים מהתזונה של הכלב שלך. לא כל הירקות נהדרים באותה מידה עבור הגורים שלנו. ואחרים (חכמו ששום, בצל וכרישה) יכולים להזיק לחלוטין. חשוב גם להאכיל רק ירקות במתינות. שכן, שוב, הם אינם חלק הכרחי בתזונה המאוזנת של הכלב.
ריכזנו רשימה מהירה זו של שמונה מהירקות הטובים ביותר לכלבים – כמו גם כאלה שכדאי להימנע מהם.

גזר

כלבים הם בדרך כלל מעריצים גדולים של גזר, שהוא מתוק, פריך וכיף ללעוס. האכילו אותם גזרים טריים, מבושלים או קפואים, אך הקפידו לחתוך אותם לגודל המתאים או לערבב אותם כדי לוודא שהם קלים לעיכול ואינם מהווים סכנת חנק.
יתרונות: גזר הוא מקור מצוין לאשלגן, סיבים וויטמין A. אכילת ירקות אלה עשויה אפילו לשפר את בריאות השיניים של הכלב שלך על ידי גירוד עדין של שיניים כדי למנוע הצטברות פלאק

בטטה

בטטה היא ירק מלא בחומרים מזינים ומציעים מגוון עצום של יתרונות בריאותיים לבני אדם ולכלבים כאחד. מגישים אפוי, צלוי או פירה. בטטה גולמית ניתנת לעיכול גרוע ומסתכנת בגרימת חסימה אם בולעים חתיכות גדולות.
יתרונות: עשירה בויטמין A, שעוזר לקדם עור ופרווה בריאים וגם מספק יתרונות לעיניים, לשרירים ולעצבים. יכול לעזור להוסיף עוד סיבים לתזונה של הכלב שלך ולהקל במקרים של בעיות בקיבה.

אפונה

אפונה מומלצת כשהיא מוזנת במתינות. הימנעו מזנים משומרים, מכיוון שאולי הוסיפו להם נתרן או חומרים משמרים.
יתרונות: פינוקים זעירים אלה כוללים חלבון וסיבים תזונתיים, כמו גם ויטמינים A, B, C ו-K. גודלם הקטן עושה אפונה מצוינת לפינוקי אימון. אפונה היא תוספת בריאה וקלה לארוחה מכיוון שאינה דורשת קיצוץ

ברוקולי

כלבים בדרך כלל אינם בררנים כמו ילדים כשזה מגיע לאכילת הירקות שלהם. אפשר להגיש אותו גולמי או מבושל ​​או פשוט לתת קצת ברוקולי קפוא כחטיף מהיר וקל.
שים לב שיש סיכון הקשור לירק זה ממשפחת המצליבים מכיוון שהוא מכיל תרכובות הנקראות איזותיוציאנטים. אלה עלולים לגרום לגירוי בקיבה בכלבים מסוימים כאשר מאכילים יותר מדי. מתינות היא ללא ספק המפתח כשמדובר בהצעת ברוקולי.
יתרונות: הברוקולי דל בשומן, מה שהופך אותו לפינוק מצוין לכלבים שצריכים לרדת כמה קילוגרמים.הירק הירוק הזה עשיר בויטמין K, המשפר את חוזק העצם וצפיפות העצם

סלרי

מבושל או נא, סלרי הוא בחירה בטוחה לכלבים, שרבים מהם באמת נהנים מהמרקם הסופר פריך שלו. זכור כי לא כל הכלבים סובלים סלרי.

יתרונות: סלרי בריא לשיניים של הכלב שלך, לתמוך בשיניים ובחניכיים בריאות ואולי אפילו לרענן את הנשימה שלהם תכולת המים הגבוהה שלהם הופכת סלרי דל קלוריות מבלי לגרוע מהצפיפות התזונתית שלהם

שעועית ירוקה

המתיקות הטבעית של שעועית ירוקה הופכת אותה לבחירה טעימה, בעוד שמרכיבי המזון הרבים שלהם (חלבון, ברזל, סידן וויטמינים B6, A, C ו-K, אם להזכיר כמה מהם) הופכים אותה לאפשרות של טיפול בריא מדי פעם.

יתרונות: הברזל בשעועית ירוקה עוזר לקדם את ייצור תאי דם אדומים. שעועית ירוקה יכולה לעזור לכלב שלך להרגיש שובע מבלי להעמיס על שומן וקלוריות, וזה בונוס גדול אם הגור שלך צריך לרדת כמה קילוגרמים

מלפפון

עבור משהו שהוא כל כך גבוה בתכולת מים, מלפפונים בהחלט מושכים את משקלם בכל הנוגע לערך התזונתי. והם פינוק שימושי במיוחד אם אתם חיים באקלים חם, ומציעים מנה מהירה של רענון לחות ביום חמים.

יתרונות: מלפפונים מכילים פיטוכימיקלים שעשויים להילחם בריח רע מהפה. מלפפונים מהווים חטיף מצוין לכלבים שצריכים להימנע מעודף קלוריות, שומן או סוכר.

כרובית

כלבים יכולים לאכול כרובית בבטחה – כולל גולמי, מאודה, צלוי
יתרונות: בעל ספירת קלוריות נמוכה. בחירה טובה עבור כלבים הזקוקים לפינוקים דלי קלוריות לירידה במשקל, במיוחד כלבים הסובלים מכאבי פרקים.

ירקות הם לא תמיד דבר טוב כשזה מגיע לכלב שלך. כדי לשמור על בטיחותם, הימנע מלהאכיל אותם בכל אחד מהזנים הצמחיים האלה הידועים כרעילים לכלבים:

  • בצל
  • שום
  • כרישה
  • בצל ירוק
  • פטריות בר שנקטפו
  • תפוחי אדמה גולמיים

מוצרים קשורים

נכתב על ידי מירב

נכתב על ידי מירב

מירב היא כותבת מאמרים מקצועית הכותבת בצורה מעניינת ורהוטה על מגוון נושאים. היא בעלת תואר שני בעיתונאות וכתיבה יוצרת. מירב מפרסמת מאמרים בבמות שונות - ממגזינים פופולריים ועד כתבי עת אקדמיים.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

זן הסיסים נמצא בסכנת הכחדה תוך שנים סופרות, ללא התערבות מידית תוכי הסיסים יכחדו מהעולם.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן