נאו מותג מזון לכלבים וחתולים עם מרכיבים איכותיים והכי טריים

השם של מותג המזון הוא הברקה במילה אחת מעביר את המסר. אנחנו יודעים כבר שנים שלנו בני אדם הכי טוב לאכול אוכל טרי שעכשיו הכנו וכך שמרנו על הערכים התזונתיים. אנחנו יודעים שהאוכל התעשייתי לא טוב לנו בגלל מלחים וסוכרים וחומרים משמרים מה שלא טוב לבריאות שלנו לא טוב לחברים שלנו על ארבע.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
נאו אוכל לכלבים

על מותג האוכל לכלבים נאו שמעתם? אם לא, הישארו כאן וקראו הכל על התכונות החיוביות שלו!

NOW פשוט טרי

השם של מותג המזון הוא הברקה במילה אחת מעביר את המסר. אנחנו יודעים כבר שנים שלנו בני אדם הכי טוב לאכול אוכל טרי שעכשיו הכנו וכך שמרנו על הערכים התזונתיים. אנחנו יודעים שהאוכל התעשייתי לא טוב לנו בגלל מלחים וסוכרים וחומרים משמרים מה שלא טוב לבריאות שלנו לא טוב לחברים שלנו על ארבע.

וגם זו התפיסה של המותג NOW. כלבים וחתולים צריכים לאכול באותה גישה של בריאות תזונתית מזון מרכיבים איכותיים וטריים שהוכן ובושל בעדינות לשמירה על הערכים התזונתיים של המזון. כל סדרת המזון של NOW זוכה לציון המרבי של 4.5-5 כוכבים במגזין הנחשב Dog Food advisor.

Product Rating AAFCO
Now Fresh Adult Recipe with Turkey, Salmon and Duck 5 M
Now Fresh Senior Recipe with Turkey, Salmon and Duck 4.5 M
Now Fresh Adult Recipe with Trout, Salmon and Herring 4.5 M
Now Fresh Adult Recipe with Lamb and Pork 4.5 M
Now Fresh Puppy Recipe with Turkey, Salmon and Duck 5 G
Now Fresh Small Breed Senior Recipe with Turkey, Salmon and Duck 4.5 M
Now Fresh Large Breed Senior Recipe with Turkey, Salmon and Duck 4.5 M
Now Fresh Large Breed Adult Recipe with Turkey, Salmon and Duck 5 M
Now Fresh Small Breed Adult Recipe with Turkey, Salmon and Duck 5 M
Now Fresh Small Breed Puppy Recipe with Turkey, Salmon and Duck 5 G
Now Fresh Large Breed Puppy Recipe with Turkey, Salmon and Duck 5 G

Our Rating of Now Fresh Dog Food

Now Fresh is a grain-free dry dog food using a significant amount of named meats and dried egg as its dominant source of animal protein, thus earning the brand 5 stars.

Enthusiastically recommended.

מתוך DOG FOOD ADVISOR
https://www.dogfoodadvisor.com/dog-food-reviews/now-dog-food/

ב NOW ההקפדה על איכות המרכיבים גבוהה במיוחד

במותג זה אין שימוש בבשר בקר או עוף, מחשש לחומרי לוואי תעשייתיים כמו הורמונים. במותג NOW אוכל לכלבים יש שימוש בחלבון טרי מין החי בצורתו הגולמית. (כמרכיב ראשון -הכמות הגדולה ביותר מסך המרכיבים במזון) ממקורות כמו  דגים, סלמון, הודו, ברווז, הרינג ועוד. כל ZT, על מנת להבטיח תזונה שפחות חשופה לאלרגנים המגיעים מבשר שהמקור שלו תעשייתי(בקר ועוף) וכן שמירה על הערכים התזונתיים של החלבון מין החי לכן תהליך בישול הוא מינימלי.

שאר המרכיבים במזון שומרים על אותה גישה. מזון ללא דגנים, כאשר מקור נוסף לחלבון הוא שימוש בביצים טריות. שזהו, מקור איכותי מאוד לחלבון. כמו כן תמצאו  שמנים חיוניים מין החי בכמות גבוהה מעל 18% ושמנים וחלבונים  מין הצומח איכותיים המכילים  רכיבים איכותיים  אומגה 3 ו 6  נוגדי חמצון, פרוביוטיקה ועוד. לכל רכיב יש ערך תזונתי החיוני התורם לבריאות הכלב והחתול.

זה פשוט הכי טרי

בזכות הגישה הפשוטה של מותג נאו אוכל טרי שיש בו מרכיבים איכותיים תוך תשומת לב שיש לכל הערכים התזונתיים  התורמים לבריאות של חיית המחמד שלנו. נאו הוא בהחלט המותג אוכל לכלבים הראשון לבחירה שרוב הכלבים והחתולים ייהנו ממנו בסבירות גבוהה ולא יגלו אלרגיה או רגישות או חוסר התאמה. וזאת, בזכות איכות וטריות המרכיבים.

ב NOW התאמה מדויקת לפי שלב בחיים וגודל גזע

הגישה של נאו היא להתאים  לפי שלב בחיים וגם לפי גודל הגזע וככה לדייק את התזונה בצורה מקסימלית לכלב שלנו מאחר והצרכים התזונתיים לגור מגזע גדול שגודל לאט שונים מגור מגזע קטן שגודל מהר , מתאים במיוחד לבעלי כלבים שהגזע שלהם נמצא בקצוות של אסכלה.

נאו פרש גורים מתאים לכול הגזעים

NOW FRESH אינו מכיל דגנים חיטה בקר תירס או סויה ותוצרי לוואי של תעשיית הבשר. עשוי 100% בשר הודו ברווז וסלמון טרי. המזון מכיל אומגה 3 ואומגה 6 מקוקוס ושמן קנולה לשמירה על עור בריא ופרווה מבריקה

המזון מכיל בין היתר: חלבון מאוזן לשמירה על גדילה בריאה של הגור DHA/EPA להתפתחות תקינה של המוח נוגדי חימצון לחיזוק המערכת החיסונית חיידקים פרו ביוטים לעזרה בתהליך העיכול

נאו פרש גורים גזע גדול

NOW פרש גזע גדול מכיל היתר: פוספט וקלציום המסייעים להתפתחות בריאה של הגור צדפות ירוקות לשמירה על בריאות המפרקים קרטנין לשמירה על לב בריא חיידקים פרו ביוטים העוזרים בתהליך העיכול טאורין לשמירה על ראייה תקינה

 100% בשר הודו ברווז וסלמון טרי. המזון מכיל אומגה 3 ואומגה 6 מקוקוס ושמן קנולה לשמירה על עור בריא ופרווה מבריקה.

נאו פרש גורים גזע גדול

נאו פרש גור גזע קטן

NOW FRESH לגור גזע קטן מכיל בין היתר: כופתיות קטנות ללעיסה קלה יותר נוסחה המסייעת בנשימה רעננה ושמירה על פה וחניכיים בריאות DHA / EPA להתפתחות תקינה של המוח נוגדי חימצון לחיזוק המערכת החיסונית

עשוי 100% בשר הודו ברווז וסלמון טרי. המזון מכיל אומגה 3 ואומגה 6 מקוקוס ושמן קנולה לשמירה על עור בריא ופרווה מבריקה.

נאו פרש כלב בוגר מתאים לכל הגזעים

מזון לכלבים בוגרים NOW FRESH עשוי 100% בשר הודו ברווז וסלמון טרי. המזון מכיל אומגה 3 ואומגה 6 מקוקוס ושמן קנולה לשמירה על עור בריא ופרווה מבריקה.

המזון מכיל בין היתר: חלבון מאוזן לתמיכה באורך חיים פעיל נוגדי חימצון לחיזוק המערכת החיסונית חיידקים פרו ביוטים לעזרה בתהליך העיכול

מוצרים קשורים

נכתב על ידי חני

נכתב על ידי חני

חני היא כותבת המתמחה בנושאי בעלי חיים. כבר 15 שנה שהיא כותבת מאמרים וכתבות על חיות בר וחיות מחמד עבור מגוון כתבי עת ואתרי אינטרנט.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

צפו בתיעוד:פקחי רשות הטבע והגנים הצילו חמישה עופות דורסים נודדים ששקעו בבריכת טיהור מי שפכים בערבה ושחררו אותם חזרה לטבע
סיבת המוות אינה ידועה. אני מקווה שנצליח לאתר את סיבת המוות. אך ניתן לשלול חשד להרעלה נוספת. מדובר בנשרים מקומיים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן