מפקחי משרד החקלאות חילצו שלושה כלבים שעברו הזנחה קשה באזור לוד

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
חילוץ כלבים

שלושת הכלבים מסוג אמסטף היו קטועי אוזניים, ונמצאו בעודם קשורים בחצר בית מוזנחת, ללא תנאים בסיסיים. הכלבים חולצו והועברו למתקן מוגן של המשרד. נגד בעליהם נפתחה חקירה.
שר החקלאות, עודד פורר: "אני מברך את העשייה של כלל הגורמים השותפים במקרה נורא זה. מאז כניסתי לתפקיד, הנחיתי להמשיך ולהחמיר את האכיפה על המתעללים בבעלי החיים. ואנו נמשיך לגלות אפס סובלנות כלפי מקרים מעין אלו, ולגנות כל התנהגות כזו קלה כבחמורה"

במסגרת פעילות משותפת של מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) ואגף רווחת בעלי חיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, יחד עם יחידת השיטור העירוני בלוד, חולצו שלושה כלבי אמסטף קטועי אוזניים, ששהו בתנאים קשים, בחצר בית מוזנחת מלאה באשפה, וללא גישה למים. 

הכול החל בפנייה של ארגון הפועל למען בעלי חיים שהתקבלה במוקד משרד החקלאות. עם קבלת הפנייה, הגיעו המפקחים לביקורת פתע במקום. עם הגעתם, נחשפו המפקחים לכלבים ולתנאים הללו. בעקבות הממצאים, ועל מנת שהכלבים יישארו בידי בעליהם, מפקחי משרד החקלאות דרשו מבעלי המקום לתקן את הליקויים בתוך שבוע ימים. בתום הזמן שהוקצב, הגיעו המפקחים לביקורת נוספת, ומשזיהו כי הליקויים עומדים בעינם, נלקחו הכלבים עוד באותו היום, והועברו למתקן מוגן של משרד החקלאות להמשך טיפול. נגד בעליהם נפתחה חקירה.  

רואי קליגר, מנהל היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפר:  "משרד החקלאות ופיתוח הכפר פועל ללא פשרות על מנת לגדוע את התופעה הבזויה הזו. הכלבים שמצאנו במקום אומנם היו בריאים, אך הסביבה בה שהו אינה ראויה עבורם. על כן, נאלצנו להוציא אותם מהמקום ולהעביר למתקן המוגן של המשרד. אני שמח שבזכות תשומת ליבם של אזרחים פעילים וארגונים הצלחנו למנוע סבל מתמשך מבעלי החיים".

משרד החקלאות חוזר ומדגיש, כי ככל שעולה החשד לעבירה על חוק צער בעלי חיים, מוקד משרד החקלאות זמין 24/7 לכל פנייה, בטלפון: 6016*.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי מירב

נכתב על ידי מירב

מירב היא כותבת מאמרים מקצועית הכותבת בצורה מעניינת ורהוטה על מגוון נושאים. היא בעלת תואר שני בעיתונאות וכתיבה יוצרת. מירב מפרסמת מאמרים בבמות שונות - ממגזינים פופולריים ועד כתבי עת אקדמיים.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

תזונה של ארנב בוגר צריכה להכיל: כופתיות איכותיות, חציר טרי, מים וירקות טריים. כל דבר הניתן בנוסף הוא "חטיף" או "צ'ופר".
ככל שהחתולים יגדלו, הציפורניים יהפכו לכלים חשובים יותר ויותר לחיים. טפרים הם חלק חיוני מכפות החתולים.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן