קיץ וחיות מחמד

הקיץ מגיע ועמו החמסינים, הים והחופש הגדול. כמו שאנחנו משנים את התנהגותנו ואת לבושנו כדי להתאים את עצמנו לשינוי במזג האוויר, כדאי לשים לב לחיות המחמד שלנו ולוודא שגם הן מוכנות לקראת השינויים הצפויים.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email


לטיפול בחיות המחמד גם טיפול בסביבתם. זאת משום שרובה המכריע של אוכלוסיית הפרעושים והקרציות נמצאת בסביבה ולא על חיית המחמד. כיום ניתן למצוא תכשירים שתורמים בצורה ממשית לפתרון הבעיה. תכשירים כגון "פרונטליין" ו"אדבנטג'" נותנים פתרון ארוך טווח, יעיל ובטוח. יש המעדיפים להקל על הטיפול בכלב על ידי גילוח הפרווה – אין בכך כל פסול. *מחלות מדבקות וטפילי מעיים@ רצוי לזכור שבקיץ, כמו אצלנו, גם הכלבים והחתולים מבלים יותר מחוץ לבית וחיי החברה שלהם פורחים. המגע בינם לבין עצמם מעלה את הסבירות להדבקות במחלות ויראליות (פרוו ואחרים) ובטפילי מעיים (מגע של כלבים עם צואה של כלבים אחרים). לכן מומלץ לוודא שהחיסונים בתוקף ולערוך מידי פעם בדיקת צואה לאבחון טפילי מעיים. *ומשהו על ציפורים@ רבים אוהבים להוציא את כלוב הציפור החוצה למרפסת על מנת שתיהנה מהאוויר הצח ותבדר את העוברים והשבים. כדאי לזכור שלצפור בכלוב אין מסתור מפני השמש ולכן רצוי לספק מסתור שכזה על ידי כסוי חלק מהכלוב או מיקומו כך שחלקו יהיה בצל (רצוי לקחת בחשבון את העובדה שהשמש נוהגת לזוז ובעקבותיה הצל… ). כמו כן יש לדאוג לאספקת מים טריים וקרירים במשך כל שעות היום ובמיוחד מוקדם בוקר ולעת ערבית (שעות השתייה האהובות על חלק מהציפורים). יש גם לוודא שהשהייה במרפסת אינה מפחידה אותה (רעש וכדומה) ושהאוויר אינו רווי בעשן ממכוניות ואוטובוסים. *שיהיה לכולנו קיץ נעים, בריא ובטוח.@

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

החתולים שלנו אוהבים משחקים ואתגרים זה משאיר אותם חדים וערניים לכן חשוב לבחור להם משחקים שיתאימו להם
גם כשטסים לטיול ארוך בחו''ל או עושים רילוקיישן למדינה אחרת, נרצה שהחתול או הכלב יצטרפו אלינו למסע.
לא נמצאים הרבה בבית ואין לכם חדר חשוך ושקט בבית? יכול להיות שתוכי היא אינה חיית המחמד המומלצת לאורח החיים שלכם.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן