התערוכה שחושפת את כל החידושים בעולם חיות המחמד

INTERZOO - התערוכה הגדולה והמרשימה ביותר בעולם בתחום חיות המחמד, תתקיים בעוד כחודשיים. איפה זה קורה, מה יוצג בתערוכה ולמי היא מיועדת? כל הפרטים
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

 

תערוכת INTERZOO, שתתקיים בתאריכים 26-29 למאי 2016, נערכת מידי שנתיים בנירנברג, גרמניה, והיא התערוכה הגדולה והמקיפה בעולם בתחום חיות המחמד. בתערוכה הקודמת, בשנת 2014, השתתפו כ-1,700 חברות בינלאומיות שהציגו מוצרים וחידושים לחיות מחמד מכל סוג ומין. כ-37 אלף אנשי מקצוע מ-128 מדינות הגיעו לבקר בתערוכה והתרשמו באופן אישי מהמיצגים. 

 

למי התערוכה מיועדת?

 

קהל היעד של התערוכה הוא יצרנים ומשווקים של מזון וציוד לחיות מחמד, ווטרינרים, בעלי פנסיונים וחוות גידול, ובין החברות הרבות שמציגות בה תוכלו למצוא חברות ענק בינלאומיות, ספקים קטנים וחברות סטארט אפ – מתוכן שבע חברות מישראל. נציגינו הישראליים ישמחו לדעת כי 69% מקהל המבקרים מגיע מחוץ לגרמניה, דבר אשר מעיד על החשיבות הבינלאומית של התערוכה.

 

תערuכת interzoo

תערוכת Interzoo: מושכת משתתפים מרחבי העולם

 

מה מוצג בתערוכה?

 

בין שלל המוצגים תמצאו ציוד ואביזרים לאקווריומים וגידול דגי נוי, טכנולוגיות ושיטות לייצור מזון לחיות מחמד, בתי גידול לזוחלים, מזון ואביזרים לכלבים וחתולים, חיות מחמד קטנות כגון אוגרים ומכרסמים אחרים, כלובי מזון וציוד לציפורים, מזרקות ובריכות חיצוניות לגידול דגים, ציוד לטיפול וטיפוח סוסים ותחום הרכיבה, צמחי בית ואביזרי נוי, אבזור לחנויות, אריזות, שיטות שינוע בעלי חיים באופן בטוח והיגייני וכל השירותים הנלווים. 

 

תערוכת interzoo

 

interzoo תערוכה

 

interzoo תערוכה

בין המוצגים בתערוכה: אבזור לכלבים וציוד לאקווריומים של דגי נוי

 

מדוע כדאי לבקר בתערוכה?

 

התערוכה מהווה פלטפורמה מצויינת למציאת לקוחות וספקים חדשים: נתונים סטטיסטיים מהתערוכה הקודמת מעידים על קהל מבקרים מגוון, החל מקמעונאים, דרך מקבלי החלטות, בעלי עסקים, שותפים או מנהלים בדרג בכיר ביותר. כראיה, החברות המציגות בתערוכה, נתנו לה ציון "מצוין" ואמרו שהיא מהווה את מקום המפגש האולטימטיבי עם לקוחותיהם מכל רחבי העולם. כמו כן, כ-96% מהמבקרים מתחום האספקה לחיות מחמד הודיעו שהם יבקרו בתערוכה באופן קבוע, ואמרו שהם מאד מרוצים מהמגוון העצום של הפריטים והמוצרים המוצגים בה. 

 

למבקרים בתערוכה מומלץ להוריד מהאתר את האפליקציה שתעזור להתכונן לביקור ולהתמצא בה ביתר קלות interzoo.com/en/app
נציגות התערוכה בישראל: יוני הפקות בע"מ  03-6492050

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

זן הסיסים נמצא בסכנת הכחדה תוך שנים סופרות, ללא התערבות מידית תוכי הסיסים יכחדו מהעולם.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן