נערים חטפו כלבים

נערים חטפו כלבים, הרעיבו אותם ואירגנו ביניהם קרבות
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

-המשטרה חושדת כי הנערים, תושבי באר שבע, אף נהגו להמר על תוצאות הקרבות
-הכלבים, מגזעים כמו רוטווילר, פיטבול ואמסטף נפצעו בקרבות ודיממו
-במהלך החקירה העידו הנערים: חיקינו קבוצה של מבוגרים, שנהגה לארגן קרבות דומים ולהמר.

החקירה החלה לאחר שתושב באר-שבע התלונן, כי כלב רוטווילר שלו נגנב.
זו היתה הפעם השנייה בתוך שבוע שגנבו לו אותו, כשבפעם הראשונה הוא הצליח לאתר את שני הנערים שלקחו את הכלב, והם השיבו לו אותו. בפעם השנייה הוא החליט לפנות למחלק הנוער במשטרת באר שבע, בפיקודה של המפקחת פנינה חזן, שם הגיש תלונה.
השוטרים איתרו את אחד הנערים ושוחחו עימו. במהלך השיחה הודה כי הוא נוהג לגנוב כלבים. הנער אף חשף, כי עם הכלבים הגנובים מנהלים קרבות. במחלק הנוער פתחו בחקירה סמויה לבדיקת הנושא.
החוקרים ניגשו לאיזור, שבו, לדברי הנער, נערכים הקרבות, ומצאו שם נער עם כלב אמסטף פצוע. הנער לא הסס להתרברב לפני השופטים כי הכלב נפצע בקרב. "הכלב הזה חיה רעה" אמר "למרות שהוא פצוע, הוא נלחם ולא ויתר לכלב השני.
אתה צריך לראות איך הוא קרע לו את הצורה".
במהלך החקירה הסמוייה, שנמשכה כשבועיים, הצטברו ראיות המעידות על קיומה של התופעה המחרידה. המשטרה חושדת כי בבאר שבע יש שתי חבורות נערים, משתי שכונות בעיר, שנוהגות לנהל קרבות מסוג זה.
התברר, כי בחלק מהמקרים הנערים נוהגים לגנוב מבתים את הכלבים האימתנים. במקרים אחרים הם לוקחים כלבים ממכלאת "צער בעלי חיים" ומגדלים אותם.
מדובר בכלבים מסוגים תוקפניים יחסית, כמו אמסטף, רוטווילר ופיטבול. הכלבים מורעבים לקראת הקרב. ביום המיועד מביאה הקבוצה שני כלבים, וברגע מסויים נזרקת עצם ל"מרכז הזירה". הכלבים מסתערים על האוכל ונלחמים עליו זה בזה. ה"קרב" מסתיים בדרך-כלל כאשר הכלב המובס בורח. הפציעות קשות,ושוטרים שראו כלבים כאלה מתארים מחזות זוועה של כלבים מדממים.
המשטרה חושדת כי סביב קרבות אלה נערכו גם הימורים בכסף. השבוע הוחלט על פתיחת חקירה גלויה, שעליה הופקד רס"ר שלום יפרח ממחלק הנוער. עד כה זומנו לחקירה שלושה נערים, שהודו במעשים. בקרוב צפויים להיחקר עוד נערים.

תפנית מפתיעה אירעה במהלך החקירה, כשהנערים גילו, כי הם בעצם מחקים התכנסויות דומות של מבוגרים. לדבריהם, המבוגרים עורכים את הקרבות באופן יותר מסודר ובמסגרת הימורים.

מפקד משטרת באר שבע, סנ"צ עמר פרץ, אמר תמול: "זוהי תופעה חמורה וכואבת. המשטרה חוקרת את הנערים בחשד להתעללות בבעלי חיים, שהיא עבירה פלילית לכל דבר. חלק מהנערים בכלל לא הבינו את החומרה שבמעשיהם".

 

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

עברתם ברחוב, ראיתם חתול קטן ומתוק מציץ אליכם מאחורי פחי האשפה והחלטתם לאמץ אותו ולהעניק לו בית חם? קבלו 5 טיפים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן