טיסה עם הכלב לחו"ל: כך תעשו זאת נכון

החלטתם לקפוץ לאיזו גיחה לחו"ל ואתם רוצים שהכלב המשפחתי ייקח חלק בחוויה? האם זה בכלל אפשרי, ואילו נהלים יש לברר טרם הטיסה? המדריך לנוסע המתחיל
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
דמיינו לכם מצב: התקבלתם לעבודת חלומותיכם, זו שמגשימה את כל השאיפות המקצועיות והאישיות שלכם, אך יש רק עוד פרט קטן היא נמצאת מעבר לים. אתם אורזים את כל חייכם  ואת המשפחה, אך מה יהיה עם בן המשפחה הנוסף? האם הכלב יישאר מאחור? הטסת חיות מחמד היא אמנם אפשרית, אך כרוכה בבירוקרטיה סבוכה ומורכבת. טרם לטיסה חשוב לברר את ההנחיות והנהלים של חברת התעופה ושל המדינה הזרה, לדאוג לכלב ובריאותו ולספק לו תנאים נוחים בזמן השהות באוויר. כדיי לעשות סדר בבלגן, הרכבנו עבורכם את המדריך המלא לצורך הטסת הכלב לח"ול

1. חשבו עלויות

טרם לטיסה בדקו האם יש עלות להטסה של כלב ומהי. המחיר נקבע על פי משקל חיית המחמד ולעיתים הפרוצדורה עשויה להיות יקרה. בדקו כמה משלמים, ומה הסכום כולל והאם יש הוצאות נוספות בדרך.

2. התקשרו לחברת התעופה

חברת התעופה היא הכתובת עבורכם. בררו את כל הפרטים טרם לטיסה ובדקו האם ישנה אפשרות שהכלב ישהה לצדכם. כלבים גדולים לרוב יישארו בתא המטען ובמקרים אלה יש לספק לבעל החיים את התנאים המתאימים לכך .

3. דאגו לבטיחות

דאגו להם לארגז פלסטיק גדול מספיק שיוכלו לעמוד בו, ומאוורר, כדי שיבלו את זמן הטיסה בנוחות. כלבים קטנים יכולים להיות בארגז איתכם בטיסה – אפשר להניח אותם על הרצפה מתחת למושב. שימו להם בכלוב שמיכה וצעצועים מהבית כדי שירגישו טוב. מומלץ שיתרגלו לשהות בארגז כמה זמן לפני הטיסה. סמנו את הארגז היטב בפרטים האישיים שלכם ובהוראות ההאכלה.

4. הכינו את הכלב לטיסה

קחו אותו לווטרינר לפני הטיסה ודאגו לו לאישור בריאות בעבורה. אם אתם נוסעים ליעד קר דאגו להלביש גם את ההולך על ארבע. בטיסות ארוכות, האכילו את הכלב לפחות ארבע שעות לפני הטיסה כדי שיהיה רגוע. קחו אותו לפעילות טרם הטיסה כדי שיוציא מרץ ויתעייף, המצב האידאלי עבור חיית המחמד הוא לישון במהלך כל השהייה באוויר. טרם עלייתכם למטוס, בקשו שיראו לכם בדיוק היכן יהיה הכלב, לוו אותו אל מקום שהייתו ואספו אותו משם גם לאחר הנחיתה אתם תיקחו אותו לשם וגם תאספו אותו משם לאחר הנחיתה.

5. הגיעו לשדה התעופה כמה שעות לפני הטיסה

הגיעו לטיסה לפחות שעה לפני הזמן הדרוש כדי שיוכלו לטפל בכם כראוי. הזכירו לדיילים שאתם נוסעים עם הכלב שלכם כשאתם עושים צ'ק אין.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

אם יש לך חתול, אתה יודע שאין דבר מתסכל כמו לגלות שהחתול שלך עשה צרכים מחוץ לארגז החול

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן