חורף בגן החיות

הנה זה הגיע ובמלא העוצמה, מה עושים בגן החיות בחורף?מכיוון שבעלי החיים מגיעים ממקומות שונים ועם אקלים מוצא שונה, אנו חייבים להתאים לכל בעל חיים את סביבת החיים הכמה שיותר טבעית.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

חורף בגן החיות

הטמפרטורה ירדה בבת אחת ובמיוחד בלילה קר והרוח הזו עשויים כולם לגרום סטרס והסטרס גורם לירידה במערכת החיסונית והופה, הינה יש לנו נזלת וחוליים אחרים.
אנו נערכנו מבעוד מועד למרות שהיה חמים ונעים כבר מספטמבר.
אנו עורכים בדיקות תקינות לכל נורות החימום, משטחי החימום הריצפתיים, הרדיאטורים והתנורים בכל התצוגות.
בנוסף בנוהל הסגירה שלנו כל תצוגות הזוחלים נבדקות היטב, לוודא שיוני הפיתון לא יצא להתחמם לו בשמש הנעימה ועם רדת הלילה והשמש פשוט שכח לחזור למאורתו החמימה ונתקע בחוץ. כשזה קורה וזה קורה (המוח לא גדול שם) –זו סכנת חיים עבורו. ואנחנו מכניסים אותם פנימה לתאים המחוממים שלהם והם יישארו שם סגורים עד אשר תגיח השמש.
כל העצים בגן עברו גיזום אופנתי מקצועי. נפילת גזעים עשויה לסכן את החיות, עשויה להפיל גדר של מכלאה ולגרום לחיות לצאת החוצה
האליגטורים גם כן נכנסו לנוהל חורף. הם מפסיקים אט אט לאכול כבר מאוקטובר ועכשיו במשך כחצי שנה לא יאכלו (מבחירה) דבר-לא לדאוג הם מלאו מצברים במשך הקיץ ולא יזיק להם להרזות קצת. בתקופת החורף אנו מזרימים אופן קבוע מעט מים לתצוגה. מים זורמים אינם קופאים וטמפרטורת המים כזו שמאפשרת להם לעבור את החורף בשלום.
כמובן גם הקופים-שמין הסתם חוכמתם עולה עשרות מונים על כל זוחל בר דעת גם כן מגיעים מארצות חמות וגם אצלם אנו כבר עכשיו מתחילים לחמם בלילה-שוב הקור לא כ"כ מסוכן כמו עונות המעבר המביאות עימן מחלות והגוף יותר חשוף.
טיפ לכל מגדלי הזוחלים בבית למיניהם – שימו לב להדליק כבר עכשיו את מתקני החימום לחורף ואל תתנו לטמפרטורה הנוחה להטעות-זו התקופה הקריטית בשנה למחלות עונות מעבר.
כלבים וחתולים פחות רגישים לשינויי טמפרטורות, בחורף יש לדאוג גם להם ולוודא שהמלונות יבשות ומבודדות ושהתנורים בבית בטוחים לשימוש בחברת בעלי פרווה חמודים

   

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

לא נמצאים הרבה בבית ואין לכם חדר חשוך ושקט בבית? יכול להיות שתוכי היא אינה חיית המחמד המומלצת לאורח החיים שלכם.
החל מאוכל של חתולי רחוב שנמצא בכל מקום פינה, דרך שקיות ניילון עם שאריות של אוכל שנשאר בפארק ועד אכילת צואה של כלב אחר

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן