אלוף הארץ בהכשות – נפטון הכלב

איך הופך כלב לכוכב (נפטון)? הכלב נפטון (בן שבע וחצי) השייך למשפחת לקט ממודיעין הוכש על ידי נחש צפע! זו הפעם השלישית ברציפות ובפעם השלישית ברציפות הוא שרד! ד"ר איתן קרינר, הווטרינר המטפל: "נפטון הוא אכן אלוף!"
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
אלוף הארץ בהכשות - נפטון הכלב

ל"ג בעומר הוא אחד המועדים האהובים ביותר על משפחות עם ילדים. גם משפחת לקט ממודיעין אוהבת את ל"ג בעומר, רק שהם התרגלו במקביל לתופעה המפחידה שמלווה את האירוע – מידי שנה בל"ג בעומר, נפטון – כלב יפהיפה מגזע קנה קורסו, נקלע לתקרית דרמטית – כבר שלוש שנים ברציפות שנחש צפע צמא-דם מכיש אותו בבוקר שאחרי.

ד"ר איתן קרינר, וטרינר ראשי ומנהל בית הרופאים הוטרינרים מכבים: "נפטון, שזכה בתואר 'אלוף הארץ' בתחרויות יופי לכלבים גזעיים,הרוויח את 'אלוף הארץ' התואר כאשר הביס את נחש הצפע (הרג אותו) והחלים, החלמה מהירה, לאחר ארבעה ימי טיפול בלבד".

קובי לקט, הבעלים של נפטון, מספר בהתרגשות על האירוע הדרמאטי: "נפטון הצליח להרוג שלושה נחשי צפע שיכלו באותה מידה להכיש אותי או חלילה את אחד הילדים. הכלב הזה הוא אלוף ואנחנו חייבים אלפי תודות לד"ר קרינר שהציל את החיים שלו!"

קרינר, אשר טיפל בנפטון מיד לאחר ההכשה באמצעות נסיוב, אינפוזיה, מנות דם וזריקות תומכות, הוסיף ואמר: "תחילת הקיץ היא תקופה מסוכנת ביותר. נחשים וביניהם נחשים מזנים מסוכנים, מתעוררים מתרדמת החורף והם תאבי דם וכמות גדולה של ערס מצויה בשיניהם. השעות המסוכנות הן שעות הבוקר המוקדמות כשעדיין קר (כי נחשים הם בעלי דם קר). בעוד חתולים חסינים להכשות נחשים ומצליחים לשרוד וכן אודות לאינסטינקטים שלהם הם אף יודעים להימנע ומצליחים להימלט מהערס, כלבים הם קורבנות להכשה על ידי נחשים ערסים ומידי שנה, לצערי, בין שלושים לארבעים כלבים מגיעים אלי לטיפול. בארץ יש מאות מקרים של הכשת חיות מחמד על ידי נחשים מידי שנה".

המלצות ד"ר קריינר לשמירה על הכלבים ולהרחקתם מנחשים בעיקר בעונה זו של השנה:
• להרחיק בעלי חיים מאתרי בנייה ואזורי 'פרא' (שדות, מטעים וכו').
• לנקות חצרות, לאטום חורים וחריצים במבנה החיצוני (בהם יכולים נחשים להתביית) וכן לדאוג להדברה באזור הבית והחצר.
• לאחר הכשה או חשש להכשה, יש להביא את חיית המחמד לטיפול רפואי במרפאה וטרינרית כמה שיותר מהר. קרינר: "זמן התגובה כאן הוא קריטי! ככל שנטפל בחייה שהוכשה מהר יותר כך, הסיכוי להעניק לה טיפול אפקטיבי לסילוק הרעלים מהגוף גבוה יותר".

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

כדי לאמץ תוכי באופן חכם, עליך קודם לוודא שתכונותיו מתאימות לך. קרא עוד על אימוץ תוכי חכם
נחשים הם בעלי חיים מרתקים, ועם טיפול קבוע, רובם יכולים להיות מאולפים למדי כחיות מחמד.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן