רגע לפני חגיגות העצמאות

עוד רגע מתחיל רשמית חג הפיקניק רובינו יוצאים לטייל באוירה פטריוטית רון בלב ותרמיל על גב מטיילים נהנים מהנוף ועורכים ארוחת בטבע.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
רגע לפני חגיגות העצמאות בואו נריץ את הגלגל קדימה לרגע בו נכנסות המשפחות והחבר'ה לאוטו , עוזבות את אתר הפיקניק והחגיגה מסתיימת. נותרים פחי אשפה מלאים, שקיות על הרצפה קופסאות אוכל חלקי חבלים עימם נתלו ערסלים ושאר שאריות פיקניק, שקט שורר באיזור לאחר המוזיקה וחגיגות הקמפינג וזהו האות של חיות הבר לנוע אל איזור הפיקניק בעקבות השאריות, הן סקרניות ובאות לחקור את השאריות שנשכחו באתר סקרנות הינה תכונה בסיסית הטבועה בחיות בר, תכונה זו היא שמניעה אותן אל האוכל כחלק ממאבק הישרדות יומיומי ( שהרי יעלים לא נוהגות לקנות בסופר ),פגישה זו של חיות בר שונות עם הזבל מניבה תוצאות הרות אסון. מבלי להיכנס לתיאורים ציוריים מזעזעים, חיות סקרניות מכניסות לשונן אל תוך קופסאות שימורים או צנצנות זכוכית ונתקעות כך עד סופן המר,הן בולעות שקיות עם שאריות ומתות בייסורים כתוצאה מחסימת מעיים, הן נחתכות משברי בקבוקים או מתכת, מורעלות משאריות מזון פיקנטיות אותן לא מסוגלת והושארו באיזור אימרה רוווחת בחברה הישראלית היא : " אוכל לא זורקים" וכך ישנו הרגל להשאיר מזון בשטח להתכלות כולנו מכירים את הלחם בשקיות שתלוי על פחי זבל. הרגלים ניתן לשנות — איספו את השאריות ! כיצד : קופסת שימורים : סיימתם עם הקופסה מעכו את פתח הקופסה כדי שלא תתאפשר החדרת יד סקרנית של חתול או אף זעיר של שועל .( נהגו כך גם בבית ונמנע סבל נוראי מחתולי חצר ) זה קל ולוקח שניה מזמנכם. צנצות זכוכית : קופסאות גרבר למשל, אנא החזירות את הפקק לצנצנת לפני השלכתה לפח, אם איבדתם את הפקק מלאו את הצנצנת מעט בקרטון או נייר שימנע החדרת ראש זעיר של חיה סקרנית. איספו את אשפת הפיקניק והשליכו לפח , הפח מלא אין בעיה, קחו עמכם את השקית לפח הבא ( לא זה לא מגעיל זו אשפה שאתם בעצמכם הנחתם בשקית 5 שניות קודם !) המנעו מהשארת שיפודי מתכת או עץ בשטח גם אם מדובר בשיפודי עץ לפני ש"הם חוזרים לטבע".. סביר להניח שיעברו בלוע של חית בר סקרנית שאריות חבלי טיפוס או סלי ערסל : איספו וקחו עמכם לפח אל תשאירו בשטח. "זבל אורגני" אינו תירוץ! אנשים רבים נוטים להשאיר מיני שאריות במחשבה שאוכל לא זורקים וזה כבר יתכלה מעצמו, לרב המזון שנשאר מסקרן חיות בר, שאינן מסוגלות לעכל תבלינים ושאר מזונות מעובדים ומתות ממנו. איספו את השאריות לפח . אם אתם מטיילים בשמורת טבע השמעו להוראות ואל תאכילו חיות בר, ציפורים ויעלים. הן לא מחכות לבייגלה ושוקו משקית. אם אתם מטיילים עם ילדים הזהירו אותם מלהאכיל חיות בר, זהו צעד חשוב בחינוך הדור הבא לשמירת הטבע והחי. אם אתם מטיילים עם כלביכם האהוב שימרו עימו על קשר עין ואל תניחו לו לצאת למרדפים אחרי חיות בר מקומיות, הן נבהלות מאוד ורובן נפצעות במנוסה. – זיכרו זהו הבית שלהם. אז בואו נצא , נהנה ונשאיר טבע לדור שאחרינו.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

המדע של אקווריומי מים מלוחים עבר דרך ארוכה, ארוכה, במיוחד בעשורים האחרונים
סביבה נקייה, מזון טרי וחברה טובה הם רק חלק מהתנאים שיכולים להבטיח איכות חיים לתוכי. ממה מומלץ להרחיק את התוכי?

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן