לאה והכלבים

מאז שלאה זוכרת את עצמה היא תמיד אהבה כלבים. "מיום שבאתי לעולם רציתי לעזור לכלבים" היא אומרת. כשהיתה ילדה קטנה, היא ואחיה היו אוספים מהרחוב כלבים נטושים,
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לאה והכלבים

שמים לפני הבית ושם היו מטפלים בהם ומאכילים אותם. אך לא לאורך זמן… תוך ימים ספורים גילו אותם הפקחים ה"חרוצים" של העירייה וכאשר לאה חזרה הביתה מבית-הספר היתה מוצאת את הכלבים, שהיא ואחיה אספו בכל כך הרבה אהבה, גוססים ומתים לפני הבית. בכל פעם הלב נשבר מחדש. זהו זכרון קשה שנשאר ואינו עוזב אותה גם היום.


כשלאה התחילה לעבוד ולהרויח כסף היא אמצה מהרחוב את "דובי", כלב פרוותי מעורב, מתוק וחברותי, שגומל לה במסירות ובאהבה אין קץ. אחריו הגיעה "נקניקה" – כלבת דאקל מעורבת שחורה, פקחית כמו שד, שובבה ואפילו קצת חוצפנית, ולאה "מתה" עליה.



"זמן קצר אחר-כך" היא מספרת, "הלכתי ברחוב בקרית מלאכי כשפתאום שמעתי יללות חלשות מתוך פח אשפה, פתחתי את הפח ועיניי חשכו – בתוך הפח מצאתי שבעה גורי כלבים בני חודש!! את מתארת לעצמך שמישהו היה כל-כך אכזרי, נתן לכלבה שלו להמליט, במקום לעקר אותה, ואחר-כך זרק את כל הגורים לפח?! איך אפשר להבין כזו רשעות של בני-אדם? ומה היה קורה אילו לא מצאתי אותם והם היו נזרקים למשאית אשפה שגורסת את הכל? אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה…"



אחר כך בא עוד כלב, ועוד כלב, ועוד ועוד… כיום יש ללאה כחמישים כלבים. כמובן שהיא מנסה למצוא בתים טובים לכולם, אך זה לא פשוט בכלל. היא שכרה בית במושב כדי לתת להם תנאי חיים סבירים, אך חוזה השכירות הסתיים ולאה חייבת לפנות את הבית ולמצוא בית אחר לה ולכלביה. בנוסף לאה מתקשה לעמוד בכל הקושי וההוצאות הכספיות הגדולות שכרוכות בהצלת הכלבים.



היום לאה מבקשת עזרה מכם הקוראים: היא מחפשת לשכור בית עם חצר גדולה באזור קרית-מלאכי, היא זקוקה לתרומה של אוכל לכלבים, מלונות לכלבים, שמיכות או שטיחים ישנים, וכל דבר שיכול לעזור לטפל בכלבים שהיא הצילה ממוות, אך במיוחד לאה מחפשת בתים טובים לכלבים המקסימים שלה.



הכלבים כולם מחוסנים, הכלבות מעוקרות ולכולם מגיע בית טוב ואהבה.

 

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

אכילת יתר היא בדרך כלל הסיבה להשמנה של ארנבים, אך גורם זה לבדו עשוי שלא להשפיע על ארנב פעיל מאוד.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן