5 הערים הכי ידידותיות לכלבים וחתולים

מחפשים לעבור דירה למקום חדש שיעשה רק טוב לחיית המחמד שלכם? ואולי סתם לצאת לטיול במקום שמציע אטרקציות מגניבות גם להולכים על ארבע? קבלו את חמשת הערים הידידותיות ביותר לחיות מחמד, ושימו לב: אחת מהן נמצאת ממש כאן, בישראל
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לא קשה לקבוע מהי עיר ידידותית לחיות מחמד: עיר המכילה גינות כלבים גדולות ומטופחות בהן ניתן להשתולל עם הכלב בהנאה; עסקים ומתחמים רבים הפותחים את שעריהם לחברינו הקטנים; פעילויות השומרות על בטיחותן, איכות חייהן ובריאותן של חיות המחמד שלנו- ובאופן כללי, ערים הרואות גם בחברים הכי טובים שלנו אזרחים שווי ערך, שאמנם לא יכולים להצביע או לשלם מיסים, אך מעניקים אהבה וחיבה לכל הסובבים אותם.

תל אביב, למעלה מ- 40 גינות כלבים ציבוריות לרווחת הכלבים. צילום :Boris-B / Shutterstock.com אז בין אם אתם מחפשים לעבור דירה לעיר חדשה וחברותית, מעוניינים ביעד מעניין טיול או סתם סקרנים- להלן הערים הכי ידידותיות לחיות מחמד, בארץ ובעולם:

אוסטין, טקסס – מדיניות של "אפס הרדמות"

אוסטין נחשבת לעיר השומרת ביותר על חיי בעלי החיים והם דוגלים במדיניות של "אפס הרדמות"- כלומר, אף חיה אינה מורדמת רק משום שהיא חסרת בית. כדי לעמוד ביעד, רבים מהתושבים מתנדבים בעמותות השונות ובכך שומרים על חייהם של בעלי החיים בעיר.

חדשים באוסטין ורוצים להכיר אותה מקרוב? סיורי ההליכה המודרכים ישמחו להציג את העיר לכם- ולחיית המחמד שלכם. גם מקומות לינה מיוחדים לכלבים תוכלו למצוא בעיר, ואף פעילויות שונות לכלבים, כגון טיולים מאורגנים, מצעדים ותחרות תחפושות. ולמי שרגיל לפתוח את הבוקר עם קצת יוגה, באוסטין תוכלו למצוא "Doga"- שיעור יוגה מרענן המיועד לכלבים ולבני אדם כאחד.

מיניאפוליס, מינסוטה – מעל 75% מחיות המחמד מוצאות בית חם

במיניאפוליס שומרים על נתונים מדהימים של "מגורים מחדש"- מעל 75% מחיות המחמד המוצאים את עצמן במקלטים השונים, מוצאות בית חדש ואוהב. בנוסף, תוכלו למצוא בעיר את המקלט הציבורי היחידי במדינה לכלבים של קורבנות אלימות במשפחה, המספק שירות ללא עלות. מעבר לפארקים המיועדים לכלבים, שבילי הליכה ואזורי טיפוס, תגלו גם כי רבים מהמלונות בעיר הם ידידותיים לכלבים, וכך גם מרבית החנויות והבוטיקים השונים הפזורים בעיר. בנוסף, תוכלו להצטרף לאחת מהפעילויות השונות המתקיימות בעיר, כגון פסטיבלי רנסאנס, מסיבות ואירועים. פעילות אהובה נוספת היא מחנות קיץ המיועדים לילדים ולכלביהם.

סן דייגו, קליפורניה – גלידה מיוחדת לכלבים

שפע של מקומות לינה ידידותיים לחיות מחמד, עשרות פארקים מותאמים לכלבים ומזג אוויר חמים וקייצי- זוהי סן דייגו האהובה. חלק מהגלידריות אף הגדילו לעשות והן מציעות גלידה על בסיס סויה נטולת סוכר, טעימה ומרעננת, המיועדת במיוחד עבור הכלבים הרבים המטיילים באזור.

סיאטל, וושינגטון – הפלגה מיוחדת לכלבים

רוצה לצאת לשופינג בסיאטל? אחד ממרכזי הקניות המרכזיים מציע אזור קניות חיצוני, רגוע, וידידותי לכלבים. לאחריו תוכלו לטייל באחד מ- 11 גינות הכלבים המטופחות הפרוסות ברחבי העיר, ולסגור את היום בהפלגה נעימה על "ספינת הגלידה" המזמינה כלבים ליהנות מקצת ממתקים מיועדים לכלבים על הסיפון.

תל אביב, ישראל – שיא של כלבים ביחס למספר התושבים את המקום הראשון בארץ לוקחת ללא עוררין העיר שלא ישנה לעולם – תל אביב. תל אביב מחזיקה כבר שנים ארוכות במספר שיא של כלבים ביחס למספר תושבים: כ-6.8%. בעיר תוכלו למצוא למעלה מ- 40 גינות כלבים ציבוריות לרווחת הכלבים, כמעט כולן מגודרות, מכילות מתקנים משעשעים וברזיות מותאמות לכלבים. בנוסף, חובבי הטבע יוכלו ליהנות גם מארבעה חופי רחצה שונים הפתוחים לחיות מחמד. בעלי עסקים רבים כבר זיהו את הפוטנציאל, והם פותחים את שעריהם בשמחה לחברים על ארבע. לא נדיר להיכנס כיום לבר, מסעדה, חנויות שונות או אף לבנק, ולמצוא בין שלל האנשים גם כלב מכשכש בזנב. בנוסף, בתל אביב תוכלו למצוא את הקניון היחידי בארץ שאינו סוגר שעריו בפני כלבים: דיזינגוף סנטר, אליו תוכלו להיכנס בחופשיות עם כלבכם האהוב לאחר טיול מסביב לשכונה.
נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן