סימור זוכה לטיפול שתל מתקדם מחזית המחקר הרפואי

הכלב שהוחלף לו המפרק ע"י הטכנולוגיה המתקדמת ביותר
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

סימור הכלב הובא בפני ד"ר ג'יין מק'גי בבית החולים הוטרינרי  לבעלי חיים קטנים על ידי ע"י סוניה המאמצת שלו, אשר ביקשה לבדוק אפשרות ל"תיקון" הרגל שלו שהייתה שבורה במשך שנים רבות.

"כאשר סימור הגיע לראשונה לטיפולה הוא סבל מבעיות רבות כולל מחלות עור קשות, בעיות שיניים חמורות, יובש בעין וחשש חמור לדלקת מפרקים ניוונית בשני המרפקים וברגלו האחורית הימנית, שדרשו התערבות כירורגית.

בהיעדר פתרון סטנדרטי ד"ר מרגי גייס לעזרתו את הקולגה שלו פרופסור מלאנו ברנדט, המנהל הטכני של מתחם הייצור המתקדם באוניברסיטת rmit  במלבורן אשר יחד עם ד"ר דארפן שידיד תרמו את זמנתם ומומחיותן כדי לעזור.

סימור

בהסתמך על המחקר הנוכחי שלהם על שתלים מהדור החדש למחלות עצם אנושיות, הם תכננו וייצרו שתל טיטניום מבוסס סריג בהתאמה אישית עבור סימור בטכנולוגיית הדפסת מתכת תלת ממדית במתחם, ול"לאחר בחינת סריקות ה- CT של סימור, תכננו מבנה חזק אשר יתמוך במשקלו והצמידו אותו לפלטה בעיצוב המותאם בדיוק לעצם שלו.

הסריג החדש מילא את מום העצם והחזיר את עצם הירך לאורכה הרגיל, תוך מתן צמיחה של עצם חדשה כך שכאשר הירך תתרפא – היא בסופו של דבר תהפוך לחלק מהעצם המרפאת.

לאחר שסימור החלים מעורו ומחלות השיניים, ביצעו ד"ר מק'גי וצוותה את ההליך הכירורגי המתקין להתקנת השתל. וכדי לעודד צמיחת עצם לתוך הסריג, נקצרה שתל העצם מכתפו של הכלב.

לאחר הניתוח המוצלח שלו, סימור נשלח הביתה להתאושש עם סוניה ומשפחתו ."סימור הוא כלב קטן כל כך מדהים ולמרות כל האתגרים שניצבים בפניו, הוא מעולם לא הפסיק להיות אוהב ומאושר", אמרה סוניה.

מאז הוא עבר מספר של בדיקות שגרתיות – ובזכות אוניברסיטת RMIT וצוות המנתחים המומחה ב- UQ VETS – הוא מצליח מאוד מבחינה קלינית.

"אנחנו כל כך מאושרים מההחלמה שלו – הוא יכול לעשות את הסיבוב היומי שלו בלי צליעה, ואנחנו יכולים לקחת אותו לטיולים עם הכלב האחר שלנו, קאש."

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

הם חמודים, נוחים לגידול ואפילו זולים. רגע לפני שמביאים הבייתה יצור חדש כדאי לדעת מה הציוד הנדרש לגידולו.
תזונה נכונה היא אחד הגורמים המרכזים לשמירה על בריאות הסוסים ולמניעת בעיות ומחלות רציניות אצלם.
חוסר ברכיבים תזונתיים או צריכה מוגברת של מזון שאינו מתאים לחתול שלכם, עלול להוביל למצב של תת תזונה או להוביל למוות.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן