דייט עם הכלב: מקומות הבילוי שיארחו אתכם בארץ ובעולם

אוהבים לשבת בבתי קפה, להסתובב בקניון ומעוניינים לצרף לחוויה גם את חיית המחמד? יש לנו חדשות טובות עבורכם: יש מספר מקומות בילוי שיתאכזבו אם לא תצרפו לבילוי גם את הכלב או החתול
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
כולנו אוהבים לצאת ולבלות, לשבור את השגרה וליהנות ממה שיש לעולם מחוץ לבית להציע לנו. ארוחה טובה במסעדה, קפה איכותי בבית קפה, שיטוט בקניון או פינוק זוגי בצימר- מקומות בילוי הם כמעט תמיד חלק מההנאות הקטנות של החיים. אך מה קורה אם אנו מעוניינים לצרף להנאה הקטנה האזת גם את חיית המחמד שלנו? ובכן, תאמינו או לא, זה אפשרי. מקומות רבים בעולם, וגם בארץ, כבר פתחו שעריהם לחברינו הפרוותיים. להלן רשימה, חלקית ומצומצת כי יש כל כך הרבה, של מקומות באווירה טובה שישמחו להעניק לכם – ולחיית המחמד שלכם – בילוי נפלא: סן דייגו. גלדריה מיוחדת לכלבים  קראו עוד: הערים הכי ידידותיות לכלבים וחתולים יפן: הפוך בתוספת ליקוק ביפן עלו על רעיון חדש – בתי קפה עם חתולים. מדובר למעשה בבתי קפה רגילים לגמרי, אך כשמם כן הם, ובית הקפה מלא בשלל חתולי רחוב שאומצו על ידי הבעלים. בית הקפה הוא השטח שלהם, ולכן כשאתם נכנסים לבית הקפה, מבצעים את ההזמנה שלכם ומתיישבים באחד מהשולחנות הרבים, בין הרגליים שלכם יסתובבו בינתיים החתולים הפרוותיים, יתחככו בכם, יקבלו ליטוף או יקפצו על השולחן. לונדון: מחכה לכם ולכלב בלונדון תוכלו למצוא מסעדה (שיש האומרים שהמנות בה טעימות במיוחד), אשר מעבר ללקוחותיה האנושיים משרתת גם את החברים הפרוותיים שלהם. ואכן, המסעדה תשמח להעניק לכל לקוח את המנה שבחר, וגם מנה נבחרת ומשובחת ללא עלות, לכלב או לחתול הנלווים. בנוסף, אם חלילה כלבכם יחוש ברע, תוכלו למצוא במסעדה גם וטרינר מקצועי. סן דייגו: גלידה מותאמת לכלבים גלידריה מוכרת בסן דייגו הקייצית מציעה גלידה מיוחדת לכלבים. מדובר בגלידת סויה ללא סוכר, טעימה מאוד, המרעננת את יומם של הכלבים הרבים הפזורים ברחבי העיר. מבלים עם כלבים גם בארץ בתי קפה ומסעדות – תל אביב נחשבת לעיר הידידותית ביותר בארץ לכלבים, ואכן, כמעט כל בית קפה ומסעדה בעיר ישמחו לארח גם את חבריכם על ארבע. אם ננקוב במספר שמות: "סגפרדו" , "סוזנה", "אגאדיר" בנחלת בנימין, "קפה נואר", "ליברה" ועוד רבים וטובים. אבל לא רק בתל אביב תוכלו לחלוק קפה עם הכלב: "קפה נטו" בכרמל, "פאבליק קפה" בכפר סבא, "חומוס גבעתיים" ו"טראבין ראשון", הם רק חלק ממאות בתי הקפה והמסעדות ששעריהם פתוחים גם לחיות מחמד. אזורי קניות – דיזנגוף סנטר הוא הקניון היחידי בארץ הפתוח לכלבים, כך שאם חשקה נפשכם בחולצה לאחר טיול עם שוקו הכלב, אתם מוזמנים לקפוץ לסנטר. לא רחוק משם, גם ברחוב דיזנגוף, תוכלו למצוא את "קדמת עדן", חנות ספרים חמימה וביתית המכבדת כלבים. ועדיין בתל אביב, ברחוב אבן גבירול, תוכלו למצוא את מתחם גן העיר הנהדר והוותיק. צימרים ואחסניות – רוצים לצאת לסוף שבוע רומנטי עם בן הזוג או ללילה פרוע עם החברים, ועדיין לצרף את חיית המחמד? אפשרי בהחלט. חלק נכבד מהאחסניות ומהצימרים בארץ מאפשרים כניסה של חיות מחמד, רק כדאי כמובן לתאם קודם את הנושא עם בעלי המקום. רשימה חלקית: "נחשולים" הצמוד לכפר דור, "אגדה של בקתה" ליד מעלות, "פינה בלב" בראש פינה, "אירוח מכל הלב" בקצרין, "אירוח בשן" בגולן, "חלום בגורן" במטולה, "נועם ונופש" במושב עין תמר אשר בדרום, "הבית הטבעי" בעין כרם בירושלים, ועוד ועוד.
נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

מפקחי משרד החקלאות חילצו 20 חתולים במצב בריאותי קשה שהוחזקו בדירת מגורים בתת תנאים בחיפה.
כלבים הם חיה מרתקת ואפשר ללמוד עליהם במשך שנים, את המקורות שלהם, ההתנהגות, גישות שונות לאילוף ועוד המון מידע מרתק.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן