thmb_QINKEL1816%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%AA_%D7%92%D7%99%D7%97%D7%95%D7%9F_%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%9F.jpg
/
/
/
המרפאות הווטרינריות של ד"ר גלית לוין גיחון

המרפאות הווטרינריות של ד"ר גלית לוין גיחון

בהנהלת ד"ר גלית לוין גיחון

טל: 03-5047777
אתר אינטרנט: http://galitvet.com/
פקס: 03-6153384
כתובת: ההסתדרות 60
עיר: חולון
שעות פתיחה:

ימים א’-ה’: 10:00-13:00

                16:00-20:00

יום ו’: 10:00-15:00

המרפאה הווטרינרית בחולון קיימת כעשרים וחמש שנים ומתמחה בטיפולים בכלבים, חתולים, תוכים ומכרסמים שונים. במרפאה ציוד לאבחון, הדמייה, פיענוח וטיפולים שונים מהמתקדמים והחדשים ביותר בארץ, הכולל, בין השאר, מעבדת דם משוכללת, אולטראסאונד מתקדם, מכשיר רנטגן דיגיטאלי, אנדוסקופ, ציוד לרפואת שיניים ועוד.

המרפאה עובדת שישה ימים בשבוע וזמינה לרפואה דחופה וחרום במשך כל שעות היום והלילה, במשך שבעה ימים בשבוע. המרפאה לחיות בית בכפר סבא הועברה לידי ד"ר לוין-גיחון עם פרישתו של ד"ר אודי לבל. 

אודות בעלת המרפאה:

ד"ר גלית לוין-גיחון הינה וטרינרית, בוגרת המחזור החמישי של בית הספר לרפואה וטרינרית על שם קורט באוניברסיטה העברית בירושלים. היא הבעלים של שתי מרפאות וטרינריות בחולון ובכפר סבא ומשמשת כרופאה אורחת במרפאה במדינת ניו-יורק בארה"ב.

תחומי העיסוק העיקריים של ד"ר לוין-גיחון כוללים רפואה פנימית, עור, כירורגיה ורפואה משלימה.

ד"ר לוין-גיחון חזרה לארץ לאחר מספר שנים בארה"ב בהם למדה והתמחתה ברפואה משלימה ודיקור סיני לבעלי חיים עם דגש על שילובם עם הרפואה הקלאסית, וכיום היא מהרופאות המובילות בישראל בתחום זה. שילוב הרפואה המשלימה והדיקור הסיני עם הרפואה הקונבנציונלית, מאפשר לה להציע פתרונות נוספים, למחלות כרוניות וסופניות, שמאריכים ומשפרים משמעותית את איכות החיים של בעלי החיים המטופלים.

לד"ר לוין-גיחון ניסיון של כעשרים שנה בטיפול במחלות פנימיות, מחלות עור וניתוחים ובשתי מרפאותיה היא מטפלת בהצלחה רבה במאות בעלי חיים.

השכלה:
לימודי ד"ר לרפואה וטרינרית בבית הספר לרפואה וטרינרית על שם קורט באוניברסיטה העברית בירושלים, לימודי תואר ראשון בבעלי חיים באוניברסיטה העברית בירושלים, לימודי רפואה משלימה ודיקור סיני לתואר CVA ב- IVAS, התמחות ב- VOM (טכניקות באורתופדיה וטרינרית).

אודות בעלת המרפאה: 

ד"ר גלית לוין-גיחון: הבעלים של המרפאה, בעלת ניסיון של כעשרים שנה כרופאה וטרינרית בישראל ובארה"ב. ד"ר לוין גיחון מתמחה ברפואה פנימית, כירורגיה כללית ורפואת עור. מאז שנת 2003 מתמחה ד"ר לוין-גיחון גם ברפואה משלימה ודיקור סיני, אותם למדה במהלך שהות של כארבע שנים בארה"ב, בה שילבה רפואה מסורתית עם רפואה משלימה.

השירותים הניתנים במרפאות:

הטיפולים הניתנים במרפאה כוללים ניתוחים מכל הסוגים, מניעה, אבחון וטיפול במחלות פנימיות שונות, רפואת שיניים, עיקור וסירוס של כלבים וחתולים, טיפול במחלות כרוניות, רפואה משלימה ודיקור סיני. בנוסף, ניתן לקבל יעוץ בנושאי תזונה נכונה לבעלי חיים, טיפול בגורים ובעיות התנהגות שונות.

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן