השם אומר הכל: 7 טיפים לבחירת שם לחתול או לכלב

כמו תינוק חדש, גם בחירת השם לחיית המחמד הינה משימה משמעותית שלעיתים דורשת מחשבה רבה. זהו כינוי שתשמעו הרבה ותצטרכו להרגיל את הכלב או החתול שלכם אליו. כדיי להקל על הבחירה, הרכבנו את המדריך מלא לבחירת שם מוצלח
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

1.  חשבו על האופי

ממש כמו בני אדם אשר גדלים אל תוך שמם, גם כאשר מדובר בחתול או כלב, כדאי שהכינוי הנבחר לו ייצג אותו. חשבו האם הוא מזכיר לכם דבר מה, אם קיימת פעילות מסוימת אשר מאפיינת אותו ולמה הוא דומה. כל אלה יכולים לסייע במציאת השם המושלם.

2.  בחרו בשם מיוחד

גרמו לחיית המחמד שלכם להרגיש מיוחדת. אל תסתפקו בשמות נפוצים וברורים מאליהם, כמו " שחורי" לכלב שחור, או ב"מילקי" לחתול לבן. נסו למצוא דמויות מסרטים או תכניות טלוויזיה שאתם אוהבים, גיבורי ספרים שאולי משהו באופיים מזכיר לכם את חיית המחמד שלכם. כל אלה יכולים להיות שמות מדליקים ומשעשעים שיפנו את תשומת הלב לא רק של החתול או הכלב.

3.  חשבו על שמות של אנשים אבל היזהרו שלא לפגוע 

שמות של אנשים זה נחמד. בחירה זו הופכת את בעל החיים לאנושי יותר ונותנת תחושה כי הוא בן משפחה של ממש. מאידך, עדיף לבחור שמות שלא נמצאים במשפחה הקרובה או בין חבריכם כי אז מישהו עלול להיפגע. חלק מהאנשים עלולים לפרש זאת בצורה שגויה.

4.  בחרו בשם פשוט וקליט

אימוץ כלב או חתול הוא אינו זמני ואת שמה של חיית המחמד אתם צפויים לשמוע לאורך שנים. לכן, השתדלו שלא לבחור בשם מסורבל אשר אינו מתגלגל על הלשון. היצמדו לכינויים המורכבים מהבהרה אחת או שתיים, בעלי צליל נעים שמעלה בכם חיוך.

5. בחרו בשם שמתאים למגדר של הכלב או החתול

בשונה מבנים ובנות, ההבדלים המגדריים בכלבים וחתולים אינם בולטים לעין ולכן למרות שכיום נהוג לקרוא לבנים ובנות בשמות זהים, בכל הנוגע לחיית המחמד, כדאי לדבוק בשמות השומרים על המגדר כדיי למנוע טעויות.

6. נסו את השם

קראו אותו בבית, ובחוץ. האם הוא נשמע טוב כשצועקים אותו בפארק. הגידו אותו ליד אנשים ותראו איך הם מגיבים, בעיקר אם מדובר בשם של אדם מסוים.

7.  אחרי שבחרתם, אל תשתמשו בשם לעיתים קרובות ליד בעל החיים

אתם לא רוצים שהכלב או החתול יתבלבלו ויחשבו שזו מילה נפוצה. כדי שיגיבו לכינוי, יש לתגמל אותם על תשומת הלב ועל הפניית המבט עם אמירת השם. עם הזמן, העלו את מספר הפעמים שאתם משתמשים בו.

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

חרדה ומתח יכולים להזיק לבריאות הנפשית והפיזית של החתול שלך. חרדה היא תחושה של חוסר שקט ופחד עקב ציפייה לסכנה.
אקנה חתולים הוא מצב עור שכיח למדי. הוא גורם לנקודות שחורות ולזקיקי שיער חסומים.
הארנבון ידוע בתור חיה פרוותית וחביבה, אך מרביתנו לא יודעים מיהו באמת. הוא יונק קטן ממשפחת הארנבאים, בעל אישיות משלו.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן