שכחו אותי בבית – 7 טיפים להשארת כלב לבד בבית

קולות רקע? אמצעים טכנולוגיים מתקדמים? כל הטיפים שיגרמו לכלב שלכם להיות בלי אבל להרגיש עם (בלעדיכם כמובן)
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

 

כמו ילדים גם כלבים לא אוהבים שמשאירים אותם לבד בבית. הם עלולים לפתח חרדת נטישה, להרוס את הרהיטים בבית, לעשות את הצרכים בבית ואפילו להיפצע. ובכל זאת, אנחנו נאלצים להשאיר אותם כמעט מדי יום שעות רבות לבד בבית. איך עושים את זה?

 

קראו עוד: 5 יתרונות לגידול חיית מחמד בחורף 


1.    אימון בוקר

הקפידו לצאת להליכה עם הכלב בבוקר, לפני שאתם עוזבים את הבית. קחו אותו למקום פתוח ובטוח שבו יוכל להתרוצץ ללא חגורה ולהתעייף. כך תשאירו אותו בבית לאחר שהוא הוציא אנרגיה וכל מה שהוא רוצה זה לנוח – ולא כשהוא מלא מרץ ומוכן להרוס את הרהיטים.


2.    פינה חמה

כלבים מרגישים נוח יותר לבד כאשר הם נמצאים במקום קטן ונעים. כלבים קטנים יכולים להיות בארגז אימון כלבים גדולים בחדר קטן. שימו להם גם משחקים שהם אוהבים ושיוכלו להעסיק אותם. 


3.    משהו ללעוס

הקפידו להשאיר להם צעצוע לעיסה בטוח. זה מרגיע אותם כמעט כמו שתינוק נרגע עם מוצץ או בעזרת מציצת אצבע. שימו לב שזה יהיה צעוע בטוח המותאם לכלב ומיועד לכך. אל תשאירו לכלב חפצים שיכולים להתפרק ולגרום לחנק. 

 


 

4    קולות רקע

השאירו טלוויזיה או רדיו דולקים. קולות הרקע יתנו לכלב תחושה שיש מישהו בבית וימנעו ממנו לשמוע קולות מבחוץ שעלולים לגרום לו לנבוח.


5.    בייביסיטר

אם אתם יוצאים ליום שלם, מומלץ לדאוג למישהו (חבר או שכן) שיבקר את הכלב ויבדוק שהכל בסדר ואף יוציא אותו לסיבוב. אפשר כמובן למצוא גם מוליכי כלבים בתשלום.

במידה ואתם מתגוררים באזור פתח תקווה ונעדרים מהבית ליותר מיום-יומיים, כדאי לבדוק על פנסיון לכלבים בפתח תקווה או בכל אזור אחר שתבחרו לדוגמת פנסיון לכלבים ברמת גן.


6.    עקוב אחריי

ישנם עזרים טכנולוגיים ומצלמות שיאפשרו לכם לעקוב אחר הכלב גם כשאתם לא בבית. כך תוכלו לראות אותו מכל מקום ולהיות רגועים שהוא בסדר.


7.    תרגול

גם אם אתם בחופשה או בתקופה של עבודה מהבית או מכל סיבה אחרת שמשאירה אתכם בבית למשך תקופה – השתדלו ליזום זמן במשך היום שבו תצאו ותשאירו את הכלב לבד. כך תשמרו על השגרה שלו והוא לא יתרגל לכך שאתם כל הזמן בבית ויהיה קשה לעזוב אותו שוב בעת הצורך. 

 

קראו עוד: אימצתם גור? 7 דרכים שיגמלו אותו מעשיית צרכים בבית

 

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

קשקשים של חתולים מורכבים מחתיכות מיקרוסקופיות של עור יבש של חתול, שהופכות לאוויר, נוחתות על מצעים, וילונות, שטיחים

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן