ניתוחי לייזר

על מנת לספק שירותים כירורגיים מהמתקדמים שקיימים כיום ברפואה ניתן להשתמש בלייזר CO2. השימוש בטכנולוגית הליזר קיים ברפואה כ - 30 שנה, אולם רק בשנים האחרונות החלו להשתמש בו ברפואה וטרינרית. המרכז שלנו הינו אחד מהמקומות היחידים בישראל שמשתמשים בטכנולוגיה זו כיום.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email
לייזר CO2 בכירורגיה: 1) הפחתת כאבים – חיית המחמד שלך תסבול כמעט תמיד פחות כאבים לאחר הניתוח. הפחתת הכאבים נובעת מכך שקרן הלייזר חותכת וסוגרת את קצוות עצבי הכאב (nociceptors ) כך שהם לא נשארים חשופים כמו לאחר חיתוך בסכין. 2) הפחתת נפיחות – בכל פעם שרקמה נחתכת בסכין או במספריים נוצרת דלקת (לא זיהומית) שמקורה באינטראקציה שבין מערכות הדם והלימפה. קרן הלייזר אוטמת את מערכת הלימפה כך שקיימת נפיחות קטנה בהרבה לאחר הניתוח. דבר זה גורם לחיית המחמד שלך לחוש יותר בנוח בתקופת ההחלמה מהניתוח. 3) בקרה על זיהומים – קרן הלייזר פועלת בחום של מעל ל- 100 מעלות צלזיוס. זהו נתון יעיל ביותר בקטילת חיידקים בעלי פוטנציאל לגרימת זיהום. דבר זה חשוב במיוחד באזורים שבהם קשה לנוע זיהום של איזור הניתוח (לדוגמא – אבצסים או הסרת צפורניים של חתולים). 4) הפחתת הדימום בזמן הניתוח – כאשר ריקמה נחתכת על ידי סכין, כלי דם קטנים מתחתיה גם הם נחתכים ומדממים תוך כדי הניתוח ולעיתים גם אחריו. עצירת דימומים אלה דורשת טכניקות שונות – המאריכות את זמן הניתוח וגורמות לנפיחות יתר לאחר הניתוח. קרן הלייזר מאד יעילה בעצירת דימומים של כלי דם קטנים אלה. הפחתת הדימום מאפשרת פחות זמן הרדמה והחלמה מהירה יותר מהניתוח. למרות כל הנאמר לעיל – אין משתמשים בלייזר בכל ניתוח. ההחלטה וההמלצות ניתנת על ידי הוטרינר במקרים בהם ניתוח הלייזר יעיל וטוב יותר לחיה. הלייזר יעיל במיוחד בניתוחי פה (שחלקם ניתן לעשות רק בלייזר), הסרת גידולי עור, ניתוחי אוזניים, וגדיעת צפורניים, וכן במקרים אחרים בהם נידרשים תנאים מיוחדים לניתוח החיה. בשל הפחתת הדימום הלייזר יעיל ביותר בניתוחי סירוס, ובניתוחי צפורים, איגואנות וחיות קטנות מאד.
נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

מוצרים מובילים

עוד מאמרים בנושא

בנגב המערבי ישנם מספר פרטים בודדים של זאבים הם נצפים מידי פעם במצלמות שביל של רשות הטבע והגנים כחלק מניטור האוכלוסייה.

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן