7 טיפים שיעזרו לכם לשלב את הכלב בחתונה שלכם

היום השמח שלכם מתקרב וכבר שלחתם הזמנות למשפחה ולחברים, אך האם תשאירו את האורח החשוב ביותר מאחור? ואיך בכלל משלבים את הכלב באירוע החתונה? כל הטיפים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

 

זוגות רבים המגדלים יחד כלב, רואים בו חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלהם ומרגישים לא בנוח להשאיר אותו בפנסיון דווקא ביום החשוב ביותר שלהם – יום חתונתם. מסיבה זו, כיום אנו רואים יותר ויותר זוגות הבוחרים לשלב את החבר הפרוותי ביום האירוע שלהם, בין אם זה בשלב הצילומים המקדימים בלבד או במהלך האירוע עצמו.  

 

אז נכון, לשלב את הכלב באירוע החתונה עצמו יכול להיות מסובך ומסורבל, וסביר להניח שהוא לא יחוש בנוח להימצא בסביבה עמוסת גירויים, לא מוכרת ומלאה באורחים, אך אין זו סיבה שלא לאפשר לכלב לקחת חלק כלשהו ביום חשוב זה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון:  


1.    התייחסות לאישיות של הכלב

שאלו את עצמכם האם הכלב ביישן או חברותי וכיצד הוא מגיב כאשר יש סביבו הרבה אנשים. ישנם כלבים המגלים בעיות התנהגותיות כשהם מצויים בסביבה המונית ורועשת או כאלה הסובלים מחרדת נטישה. על סמך השאלות הללו, תוכלו להחליט האם כדאי לשלב אותו ביום השמחה, – או לא. כמובן שניתן ואפילו רצוי להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע לשלבים השונים בו הכלב יהיה נוכח ובאילו רגעים עדיף לתת לו לנוח בפינה שקטה ולהירגע מההתרגשות וההמולה.

 

2.    קבלת אישור מהאולם

במידה ואתם חושבים על שילוב הכלב שלכם לאורך כל האירוע, יש לברר ולבדוק האם בכלל מותר לאולם/גן האירועים להכניס בעלי חיים, כיוון שזה לא תמיד אפשרי ולכן כדאי להבטיח זאת מראש.

 

האורח החשוב ביותר: כלב לוקח חלק באירוע של בעליו

האורח החשוב ביותר: כלב לוקח חלק באירוע של בעליו

 

3.    ידוע האורחים 

נושא חשוב לא פחות לבדיקה לפני האירוע הוא האם לאחד האורחים יש אלרגיה לכלבים. ייתכן כי החברים שמלווים אתכם או חלק מן האורחים אלרגיים לכלבים, דבר המצריך מחשבה וזהירות. לכן, חשוב ליידע את האורחים שיהיה כלב באירוע.

 

4.    שילוב הכלב בחופה

חושבים לשלב את הכלב בטקס החופה? חשוב לבדוק ולהתחיל בהכנות מוקדמות למשימה על מנת שהוא יוכל לעשות את המהלך כמו שצריך. במידה ויש שושבינות, אפשר אולי לקשט לכלב את הרצועה ולהפוך אותה לחגיגית. כך יוכל להיכנס לחופה כשהוא קשור ובליווי מלא. תחשבו על זה, זה יכול להיות הרבה יותר מיוחד ולא שגרתי מאשר סתם לפזר פרחים בכניסה לחופה.

 

איך לשלב את הכלב בחתונה

כן כן, גם על העוגה 

 

5.    טיפול צמוד לכלב בזמן האירוע 

בצעו חזרות עם הכלב על מהלך האירוע וודאו שתהיה עליו השגחה כל הזמן. ההמלצה שלי היא לדאוג שאחד החברים הקרובים או בני המשפחה ייקחו אותו לטיולים לפני האירוע עצמו. מומלץ לעשות זאת על ידי הבאת "אקסטרה" נשנושים, אוכל ומים, וכמובן צעצועים מהבית, כך שהכלב ירגיש בטוח ונוח יותר במקום. 

 

6.    רחיצת הכלב לפני האירוע

נכון, לא כל הכלבים אוהבים להתקלח, אבל זה חלק חשוב מאוד לפני שילובו באירוע. אז פנקו אותו במקלחת טובה שתגרום לפרוותו להיות נעימה, זוהרת וריחנית, ניתן לעשות זאת בכל מספרת כלבים בתל אביב. כמובן שתמיד אפשר לקשט אותו בפפיון לקבלת מראה אקסטרה חמוד וחגיגי. 

 

איך לשלב את הכלב בחתונה

שושבינו הטוב ביותר של האדם

 

7.    לוודא שהכלב לא קופץ על האורחים

לפני האירוע, יש לוודא שהכלב שלכם מתנהג היטב סביב האורחים שלכם, משום שכלב קופצני עשוי לגרום להם לחוש אי נוחות. אם לכלב שלכם יש נטייה לקפוץ, קחו את הזמן לפני האירוע ללמד אותו התנהגות חלופית. אם רמת ההתרגשות שלו היא גבוהה מידיי, הוא עלול למצוא את זה קשה לשלוט על הדחפים שלו – ובמקרה זה, יש לשמור אותו מרוסן ומבוקר בכל עת. 

 

 

המאמר מאת מיכל ברמן – הפקת אירועים   

 

 

צפו: כך נראית חתונה מנקודת מבטו של כלב

מוצרים קשורים

נכתב על ידי בן

נכתב על ידי בן

בן הוא כותב ותיק מהעיר חיפה שמתמחה בכתיבה על בעלי חיים. הוא למד ביולוגיה בתיכון ומאז התעניין מאוד בעולם החי. הוא התחיל לכתוב מאמרים על בעלי חיים בבלוג אישי בתחילת שנת 2000 ומאז פרסם מאמרים רבים. חובב גלישה, NBA והבעלים של סאני - גולדן רטריבר חייכני.

קטגוריות מובילות

עוד מאמרים בנושא

כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שנשאלות על ידי בעלי חתולים פוטנציאליים קשורות לגודל הדירה שלהם לחתול. אין תשובות מהירות וקלות.
החתולים שלנו אוהבים משחקים ואתגרים זה משאיר אותם חדים וערניים לכן חשוב לבחור להם משחקים שיתאימו להם

מוצרים פופולריים

המוצרים הנמכרים ביותר

סינון מוצרים

סנן לפי מותג
כל המותגים
סנן לפי מותג
משקל האריזה
בחרו...
משקל האריזה
סנן לפי גיל
כל שלבי החיים
סנן לפי גיל
סנן לפי טעם
כל הטעמים
סנן לפי טעם
סנן לפי גודל הגזע
כל הגדלים
סנן לפי גודל הגזע
חיה
בחרו...
חיה
תזונה מיוחדת
בחרו...
תזונה מיוחדת
גודל מיטה / מזרן
בחרו...
גודל מיטה / מזרן
סוג החול
בחרו...
סוג החול
צבע
בחרו...
צבע
נפח
בחרו...
נפח
אבחנה רפואית
בחרו...
אבחנה רפואית
טווח משקל
כל המשקלים
טווח משקל
דילוג לתוכן